چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53834
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 64 كيلوگرم

بوكسور قم قهرمان دانشجويان ايران شد / مرادي‌سپهر: به طلاي جهاني فكر مي‌كنم

قم نيوز : قم نیوز: بوكسور قم با شكست تمامي حريفان خود موفق به كسب مقام قهرماني و نشان طلاي پيكارهاي مشت‌زني دانشجويان ايران شد.
بوكسور قم قهرمان دانشجويان ايران شد / مرادي‌سپهر: به طلاي جهاني فكر مي‌كنم

به گزارش قم نیوز نخستین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی دانشجویان ایران با برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس به انجام رسید و در حالی با معرفی قهرمانان اوزان مختلف به پایان رسید که در بین طلایی‌ها یک نماینده از بوکس قم نیز حضور داشت.
میزبانی این دوره از پیکارهای بوکس دانشجویان ایران را هیات بوکس استان خراسان‌شمالی و شهرستان اسفراین بر عهده داشتند و شرکت کنندگان در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برای کسب مقام‌های برتر و نشان‌ طلا رقابت کردند.
در این رقابت‌ها حسین نهرودی و عبدالرضا انصاری به عنوان نماینده فنی فدراسیون بوکس عملکرد بوکسورهای شرکت کننده را زیر نظر داشتند و سرانجام در وزن منهای 64 کیلوگرم علی مرادی‌سپهر بوکسور توانمند استان قم موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
بوکسور طلایی قم در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران راجع به این موفقیت اظهار کرد: ثبت‌نام برای حضور در رقابت‌های بوکس دانشجویان ایران از سال قبل آغاز شد و برای نخستین‌بار این مسابقات به انجام رسید، البته تیر ماه در مسابقات مقدماتی رقابت کردم و جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردم.
علی مرادی‌سپهر با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی دو ماه بعد از مسابقات مقدماتی به انجام رسید، اضافه کرد: این قهرمانی به دو دلیل خیلی برایم مهم بود، یکی  اینکه نخستین دوره مسابقات بود و قهرمانی در آن ارزش خاص خود را دارد، ضمن اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را داشت و نفرات اول هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتم و برای این موفقیت تقریبا روزی چهار ساعت تمرین سنگین انجام دادم، اکنون تنها به کسب طلای مسابقات دانشجویان جهان فکر می‌کنم و حضور در مسابقات دانشجویان جهان فرصت بزرگی برای کسب تجربه بیشتر من است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc04qp.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما