چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 53839
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دوازدهم ليگ برتر فوتسال

آتليه‌طهران قم از آذرخش پذيرايي مي‌كند / بازگشت 3 بازيكن محروم قمي‌ها

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در دوازدهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از تيم آذرخش بندرعباس پذيرايي مي‌كند.
آتليه‌طهران قم از آذرخش پذيرايي مي‌كند / بازگشت 3 بازيكن محروم قمي‌ها

به گزارش قم نیوز دوازدهمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با فاصله‌ای نزدیک به یک ماه نسبت به دیدارهای هفته یازدهم در روز چهارشنبه 12 مهر ماه آغاز می‌شود و در سیزدهمین روز مهر ماه نیز به پایان خواهد رسید.
در شرایطی که فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با حضور دو نماینده قم یعنی تیم‌های هیات قم و آتلیه‌طهران قم در جمع 14 تیم لیگ برتری برگزار می‌شود، در حال حاضر از جمع قمی‌ها یکی در بالای جدول و دیگر در آخرین رتبه لیگ قرار گرفته‌اند.
تیم فوتسال هیات قم با کسب نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظار در آخرین رتبه جدول رده‌بندی ضعیف‌ترین نتایج را کسب کرده و یکی از کاندیداهای سقوط به شمار می‌رود اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حال حاضر بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی یکی از شانس‌های قهرمانی است.
آتلیه‌طهران قم از 11 بازی خود در نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال پنج پیروزی، سه تساوی، سه باخت، 29 گل زده، 32 گل خورده و 18 امتیاز در کارنامه دارد و هم اکنون در مکان چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای گرفته است.
این در شرایطی است که بالاتر تیم آتلیه‌طهران قم، تیم مس سونگون با کسب 30 امتیاز در صدر ایستاده، تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 26 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با کسب 24 امتیاز رتبه سوم این فصل را به خود اختصاص داده است.
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از انجام بازی‌ معوقه هفته نخست برابر تیم مقاومت قرچک و کسب برتری دو بر یک در این مسابقه، تمرینات خود را تعطیل کرده تا از اواخر هفته جاری بار دیگر استارت برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازی‌های باقی مانده لیگ برتر بزند و با حضور سه بازیکن محروم خود یعنی محسن شنوفی، هاشم فرج‌زاده و ناصر اطمینان در قم پذیرای تیم آذرخش بندرعباس باشد.
این در حالی است که بازی‌های لیگ برتر بعد از هفته یازدهم به دلیل اعزام تیم ملی کشورمان به مسابقات فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا در ترکمنستان تعطیل شده و تیم‌های لیگ برتری تا چهاردهم مهر ماه برای تمرین و آماده‌سازی پیش از بازی هفته دوازدهم فرصت دارند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchw6nm.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما