چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 53843
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

میزبانی مدارس استان قم از ۲۵ هزار کلاس اولی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، حدود ۲۵ هزار نوآموز قمی در مراسم جشن شکوفه‌ها در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۹۶ به کلاس اول راه خواهند یافت.
میزبانی مدارس استان قم از ۲۵ هزار کلاس اولی

به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت همراهی والدین در این روز برای ورود به مدرسه اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور، حدود 25 هزار نوآموز قمی در مراسم جشن شکوفه‌ها در روز چهارشنبه 29 شهریورماه 96 به کلاس اول راه خواهند یافت، در واقع این مراسم قبل از شروع سال تحصیلی، به‌منظور ایجاد انس و الفت نوآموزان با فضای مدرسه، کلاس درس و آموزگارانشان برگزار می‌شود، که در این روز همراهی اولیای عزیز بدون شک می‌تواند تأثیرات مطلوب و اثرگذاری را برای آینده دانش‌آموزان فراهم کند.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، به یاری خداوند در روز شنبه اول مهرماه، در اولین روز بازگشایی مدارس، نیز تمامی آموزشگاه‌های استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، که آموزش و پرورش در این زمینه تمهیدات لازم را فراهم ساخته است.
وی نسبت به آغاز سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد و افزود: در سال تحصیلی 96-97 نزدیک به 241 هزار دانش‌آموز در استان مقدس قم در کانون‌های علم و دانایی به تحصیل خواهند پرداخت و در سال تحصیلی جدید همچون گذشته افق زیبا و موفقی را فراروی استان و کشور قرار خواهند داد.
شیخ‌الاسلام  با اشاره به برنامه جشن شکوفه‌ها که دانش آموزان در آن شروع فصل بزرگ اندیشیدن خویش را جشن می‌گیرند، تصریح کرد: در آیین این مراسم که با حضور معلمان، مسئولان استانی و اولیاء اجرا می‌شود، ضمن خوش‌آمد گویی و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کلاس اولی با عنوان شکوفه‌های باغ دانش در نخستین روز حضورشان در مدارس، هدایایی نیز به‌رسم یادبود به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc14qp.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما