چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53852
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم تاکید کرد:

لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بر لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم تاکید کرد.
لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم
لزوم اقدام اجرایی برای افزایش ایمنی موتورسواران در شهر قم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع در نشست مشترک مدیران شهری و مسوولان نیروی انتظامی استان قم، با بیان اینکه با هماهنگی مناسبی که بین شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد بسیاری از مشکلات حل شده است اظهار کرد: راز این موفقیت در امور شهری هماهنگی و نگاه ویژه شهردار قم و فرمانده انتظامی استان به مساله همکاری مشترک است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عید غدیر تصریح کرد: با تعامل و همکاری مشترک توانستیم در این مناسبت بسیار خوب عمل کنیم و مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با اشاره به فرارسیدن ایام محرم گفت: نیاز است در این ایام هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت موتورسیکلت سواران در شهر قم خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات اطلاع رسانی برای تامین ایمنی موتورسواران برخی اقدامات اجرایی نیز در شهر ضروری است.

سامع با اشاره به بحث پارکینگ موتورسواران در شهر قم بیان کرد: ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش نیز تا حدود زیادی جلو رفته و باید پیگیری شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci4qp.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما