چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 5386
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

محرومیت حیدری و صادقی از همراهی صبا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم از حضور دو بازیکن اصلی خود در دیدار حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان محروم شد.
محرومیت حیدری و صادقی از همراهی صبا
به گزارش قم نیوز، با توجه به وضعیت فعلی جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ جدال صبای قم با ذوب آهن اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های صبای قم در مقایسه با دیدارهای هفته‌های گذشته لیگ برتر است که ویسی و همکارانش امیدوارند بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از این بازی میدان را ترک کنند.

از سوی دیگر نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس روز شنبه هفته آینده شاگردان ویسی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیانگر غیبت دو مهره اصلی این تیم در بازی مقابل رقیب اصفهانی است.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار در حالی به میهمانی ذوب آهن اصفهان می‌رود که هم اکنون سه پله بالاتر از شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده است و ذوبی‌ها نیز با شش امتیاز کمتر از صبای قم در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ایستاده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه که سیزدهمین میهمانی آن ها در جدال با رقبای لیگ برتری دراین فصل محسوب می‌شود، اکبر صادقی و مجید حیدری ‌هافبک و مدافع کارساز و تاثیر گذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

اکبر صادقی‌ ‌‌هافبک تیم فوتبال صبای قم با توجه به مصدومیتی که در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر برابر تیم فوتبال نفت تهران دچار آن شده بود، بعد از هشت هفته در دیدار با شاهین بوشهر، ملوان بندر انزلی، مس سرچشمه کرمان و پرسپولیس تهران به میدان رفت اما در دیدار با پرسپولیس تهران از داور بازی کارت قرمز گرفت و به همین دلیل محروم شد تا دیدار هفته بیست و هفتم با ذوب آهن اصفهان را از دست بدهد.

از سوی دیگر محرومیت دیگر بازیکن کلیدی تیم صبای قم در این هفته برای کادر فنی صبا مهم است زیرا مجید حیدری مدافع کارساز تیم عبدالله ویسی نیز به دلیل اخطاری که در دیدار با پرسپولیس تهران دریافت کرد، سه اخطاره شده و از دیدار با ذوب آهن اصفهان محروم شد.

همچنین بعد از آسیب‌دیدگی که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای پژمان شاهپری مهاجم تیم صبای قم به وجود آمد، این بازیکن نیز در هفته‌های اخیر لیگ برتر از آغاز نیم فصل دوم یکی از غایبان تیم فوتبال صبای قم محسوب می‌شود.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت ۱۶ عصر شنبه بیستم اسفند ماه به میزبانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود که صبا تیم ۴۲ امتیازی و ذوب آهن اصفهان تیم ۳۶ امتیازی لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.j0k2yt0s9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما