کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صباي قم در منطقه خطر

خبرگزاری فارس , 29 شهريور 1396 ساعت 17:09

قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم پنجمين هفته متوالي بازي‌هاي خود در جمع مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال ايران را بدون پيروزي و با ايستادن در منطقه خطر جدول به پايان رساند.


به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بعد از 16 روز تعطیلی این رقابت‌ها به خاطر بازی‌های ملی و دیدارهای جام حذفی پیگیری شد و صبای قم باز هم از رسیدن به پیروزی ناکام ماند.

نماینده فوتبال قم که در این فصل تغییرات بسیار زیادی را تا قبل از هفته پنجم تجربه کرده و بارها کادر فنی و بازیکنان خود را تغییر داده، سرانجام در هفته پنجم با یک کادر مدیریتی و فنی مشخص و بازیکنان ثابت برابر تیم ایران‌جوان بوشهر به میدان رفت اما موفق به کسب نخستین پیروزی این فصل نشد.

صبای قم در این بازی با ترکیب حسین نائیجی، سیدمجتبی مبینی‌پور، حسن کریمی، آرش اسماعیلی، مهدی جعفرپور، کمیل محمدی، محمد رحمتی، میلاد کرمانی‌مقدم، عرفان بادی، آرش عبدلی و علی امیری برابر ایران‌جوان بوشهر صف‌ارایی کرد و در همان دقایق ابتدایی نزدیک بود گل نخست بازی را دریافت کند که با خوش‌شانسی این اتفاق رخ نداد.

تیم ایران‌جوان بوشهر در دقیقه ۱۲ بازی یک ضربه پنالتی به دست آورد که حسین نائیجی دروازه‌بان صبای قم ضربه پنالتی‌زن حریف را دفع کرد و این پنالتی مهمترین اتفاق کل این مسابقه بود، ضمن اینکه بازی در دقیقه ۳۰ به دلیل گرمای هوا متوقف شد تا دو تیم به استراحت پرداخته و سپس رقابت خود را از ادامه دهند.

این اتفاق در دقیقه 75 مسابقه نیز بار دیگر تکرار شد و با تصمیم کادر فنی صبای قم، کیوان وحدانی به جای آرش عبدلی به میدان آمد تا صبای قم نخستین تعویض خود را انجام دهد، در مجموع تیم ایران‌جوان تیم برتر میدان در نیمه نخست بود و این برتری در نیمه دوم نیز ادامه یافت و صبا به دنبال استفاده از ضد حملات بود.

در نیمه دوم مصاف تیم‌های قعر جدولی صبای قم و ایران‌جوان بوشهر، سعید حلافی به جای آرش اسماعیلی وارد زمین شد شد تا دومین تعویض صبا صورت بگیرد، ضمن اینکه سجاد کرمان به عنوان سومین بازیکن تعویضی صبا جانشین عرفان بادی شد و البته کیوان وحدانی و کمیل محمدی از صبای قم در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

بدین‌ترتیب صبای قم با کسب سه تساوی برابر تیم‌های آلومینیوم سازی اراک، ملوان بندر انزلی و ایران‌جوان بوشهر و تجربه دو باخت مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه بابل در حال حاضر با کسب سه امتیاز بین 18 تیم در مکان شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران و در منطقه خطر بین سه کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر است.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 53861

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53861/صباي-قم-منطقه-خطر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir