چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 53862
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: دکتر سقائیان‌نژاد در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع تقلید با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.
شهردار قم با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد
شهردار قم با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه جمعی از مدیران و معاونین شهرداری با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، با آیت‌الله علیرضا اعرافی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ویژه و کارگشای حوزه علمیه، بسترسازی برای رساندن قم به جایگاه مطلوب و رفع‌ کمبودها در بخش‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

سقائیان‌نژاد اقدامات صورت گرفته در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را یادآور شد و افزود: سد معبر وانت‌بارها یکی از مشکلات اصلی شهر قم بوده که از یک طرف محل درآمد برخی اقشار است و از طرف دیگر مشکلاتی برای شهر ایجاد شده در عین اینکه برخی از این افراد ساکن قم نیستند و برای قم مشکل ساز شده‌اند.

شهردار قم یکی از بحث‌های مهم شهرداری را تعامل با ارگان‌های دخیل در امر مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: امروز تعامل خوبی با ارگان‌های خدمات رسان، اوقاف، حوزه و مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) داریم و در پرتو همین تعاملات کارها در شهر پیش رفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این دیدار با تاکید بر تعامل میان‌بخشی و ارگانی در شهر قم تصریح کرد: با کمی اخلاق تعاملی و برنامه ریزی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و کارها را سرعت بخشید.

وی بیان کرد: دکتر سقائیان‌نژاد مورد اعتماد بخش‌های مختلف استان از جمله حوزه، مراجع و علما هستند و این اعتماد سرمایه بزرگی است که با آن می‌توان بسیاری از تعامل‌ها را افزایش داد؛ نمونه این تعامل رفع دیون بود که با نگاه تعاملی حل شد.

اعرافی تقویت مبلمان شهری با تاکید بر رویکرد اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قم باید از شهرهای الگو از لحاظ مبلمان شهری براساس معماری اسلامی و فرهنگ دینی و اخلاقی باشد که در برنامه قم 1400 نیز دیده شده و مردم نیز باید در این راستا همکاری داشته باشند.

وی بر ضرورت همکاری مردم و نهادها با شهرداری تاکید کرد و افزود: ما در مساله دیون نیز این احساس را داشتیم که وظیفه داریم مشکل شهر را حل کنیم و روح همکاری با شهرداری در تمام ارگان‌ها و نهادهای استان باید اصل باشد و همه طبقات حس کنند که با شهرداری به عنوان نهاد مهم خدمت‌رسان باید نهایت همکاری را داشته باشند.

در پایان این دیدار تابلویی از سنگ مزار مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و کتاب مصور تاریخ شهر قم از سوی دکتر سقائیان نژاد به آیت‌الله اعرافى اهدا شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxj0k.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما