?>?> اجراي طرح امين با حضور 150 روحاني مستقر در مدارس | قم نیوز
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 53874
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

اجراي طرح امين با حضور 150 روحاني مستقر در مدارس

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از اجراي طرح امين با حضور 150 روحاني مستقر در مدارس خبر داد.
اجراي طرح امين با حضور 150 روحاني مستقر در مدارس
اجراي طرح امين با حضور 150 روحاني مستقر در مدارس
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه ای امروز با اشاره به اهمیت کتابخانه‌های مدارس اظهار کرد: مربیان آماده‌سازی کامل کتابخانه‌های مدارس را انجام دادند و کتاب‌ها موضوع‌بندی و کتاب‌های فرسوده از قفسه‌های کتاب خارج شدند و لیست کتاب‌ها در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم به میزان بیش از 150 میلیون تومان در طول سال به مدارس کمک کرده و کتاب هدیه دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برپایی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه گفت: در 750 مدرسه آمادگی برپایی این نمایشگاه وجود دارد. علاوه بر آن در نیمه دوم آبان ماه نمایشگاه متمرکز استانی برپا می‌‌شود که مدیران و دانش‌آموزان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمینه اجرای طرح امین در مدارس با حضور 150 روحانی مستقر در مدارس فراهم شده و 10 مدرسه برای طرح تربیت‌محور و 10 مدرسه برای برنامه‌های طرح خوش‌حجابان آماده شده است.

حمزه‌ای با اشاره به نصب قفسه کتاب در کلاس‌های مدارس ابتدایی گفت: هر کلاس یک قفسه کتابخانه دارد و نزدیک به 3 هزار و 500 قفسه در کلاس‌ها نصب شده و امیدواریم هزار و 500 قفسه جدید نیز در سال جدید تهیه شود و در اختیار مدارس قرار گیرد تا کلاس‌ها به قفسه مجهز شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt79n.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما