پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53890
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

هماهنگی نیروی انتظامی و شهرداری الگویی برای سایر نهادها است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: برگزاری جلسات مشترک بین شهرداری و نیروی انتظامی بابی شد تا مسوولان و مردم همدلی و هماهنگی را بهتر تجربه کنند.
هماهنگی نیروی انتظامی و شهرداری الگویی برای سایر نهادها است

به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی در نشست مشترک مدیران شهرداری و مسوولان نیروی انتظامی استان قم، با بیان اینکه در جلسات گذشته تصمیمات اتخاذ شده موجب پیشرفت کارها و حل مشکلات شده است اظهار کرد: نتیجه این جلسات در نهایت عمل به وظایف شهرداری و نیروی انتظامی برای رفع مشکلات مردم و بهبود خدمات در شهر است.
وی با تاکید بر اینکه این جلسات بابی شد تا مسوولان و مردم همدلی و هماهنگی را بهتر تجربه کنند خاطرنشان کرد: این الگو همواره مورد تکریم سایر مسوولان کلیدی استان و مردمی که در جریان بودند شده که موجب افتخار مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری است.
فرمانده انتظامی استان قم ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم تصریح کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در دوره گذشته برای ساماندهی امور مدیریت شهری اتفاق افتاد مرهون مدیریت متعهدانه و عالمانه و صبورانه دکتر سقائیان‌نژاد بود.
وی گفت: مدیریت شاخصه ها و ابعاد مختلفی دارد و شهردار قم در این مسوولیت جامع‌الشرایط بوده و امیدواریم در آینده استان و شهر قم از حضور و مدیریت خوب ایشان و همکارانشان در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شود.
سردار مجتبایی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز بهتر و آماده تر از گذشته در خدمت شهروندان و شهرداری برای پیشرفت شهر است همانطور که انتظار داریم مجموعه شهرداری قم، پلیس را در دستیابی به اهداف کمک کند.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کار سختی است گفت: انتظارات بسیار بالا بوده و زیرساخت‌ها کم هستند و رفع مشکلات نیازمند مدیریتی توانمند است.
فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: بسیاری از مردم، شهروند بوده و به قواعد و ضوابط شهری احترام می‌گذارند و برخی نیز شهرنشین شده و به ضوابط توجهی نکرده که کار را برای مدیران شهر سخت‌تر می‌کند و در این مسیر مدیریت عالمانه و صبورانه مشکلات را کنار می‌زند و مردم را قاعده مند می‌کند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: برای اطلاع‌رسانی مسائل مختلف در این هفته نیازمند همراهی مدیران شهری هستیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdce7v8n.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما