پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 53892
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور علی فرحناک

کارگاه «رسیدن به نقش» در حوزه هنری قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: کارگاه بازیگری تئاتر «رسیدن به نقش» با حضور علی فرحناک کارگردان و بازیگر تئاتر و جمعی از هنرجویان کارگاه بازیگری نخستین تجربه برگزار شد.
کارگاه «رسیدن به نقش» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش قم نیوز کارگاه بازیگری تئاتر «رسیدن به نقش» با حضور علی فرحناک کارگردان و بازیگر تئاتر و جمعی از هنرجویان کارگاه بازیگری نخستین تجربه برگزار شد.
فرحناک در این کارگاه که در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار می‌شد، به موضوع مواجهه با متن پرداخت و وظایف بازیگر را برای درک و شناخت صحیح از نقش برشمرد.
وی توجه به عوامل اعتقادی، فیزیکی و ظاهری، روحی و روانی، خانوادگی و اجتماعی، توجه به داشته‌ها و نداشته‌ها، توجه به اهداف و موانع موجود، توجه به خواست و اراده شخصیت، توجه به اطلاعات موجود و ناموجود در نمایشنامه، توجه به گفته‌ها و ناگفته‌های شخصیت، توجه به اعمالی که انجام می‌دهد و اعمالی که مخفی می‌کند و انجام نمی‌دهد، توجه به برخورد و نظردیگران راجع به شخصیت و... را از جمله وظایف بازیگر در مواجهه با نمایشنامه دانست.
فرحناک در بخش دیگر این کارگاه به موضوع شخصیت‌شناسی و مولفه‌های شخصیت و سیر بازی در بازیگر پرداخت.
در پایان نیز هنرجویان این کارگاه با ارائه دیدگاه‌های خود درباره مباحث مطرح شده، سوالاتی را با موضوع کارگاه مطرح کردند.
کارگاه «رسیدن به نقش» از جمله کارگاه‌های تخصصی دوره بازیگری نخستین تجربه است که با هدف کشف استعدادهای جوان بازیگری در عرصه تئاتر استان توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgx79n.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما