پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 53902
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

رقابت 8 بانوي كونگ‌فوكار قم براي كسب عناوين برتر كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم گفت: هشت بانوي كونگ‌فوكار قم در دو رده سني براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني كشور با حريفان پيكار مي‌كنند.
رقابت 8 بانوي كونگ‌فوكار قم براي كسب عناوين برتر كشور

به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز در قم، اظهار کرد: اعزام تیم بانوان کونگ‌فوکار استان قم به قصد حضور در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی بانوان ایران در سبک کونگ‌فو پرتوآ انجام شد و این تیم در اوزان مختلف با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان تهران اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اضافه کرد: تیم اعزامی بانوان هیأت‌ قم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به میدان می‌رود، در حالی که نمایندگان قم در تیم رده سنی نوجوانان برای کسب مدال‌های اوزان منهای 48، 51، 54 و 60 کیلوگرم مبارزه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: تیم رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای 45، 67 و 80 کیلوگرم به میدان می‌رود و خانم صفرلو به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کند، ضمن اینکه خانم معصومه پیرایش به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم حضور دارد.
عباسی با اشاره به اسامی نفراتی اعزامی قم به پیکارهای رده سنی بزرگسالان این دوره، ابراز کرد: فاطمه رودگر دارایی در وزن منهای 45 کیلوگرم، زهرا احمدی به همراه فاطمه فروزنده در وزن منهای 67 کیلوگرم و محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 80 کیلوگرم به میدان می‌روند.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات نیز سمانه ابوالحسنی در وزن منهای 40 کیلوگرم، سارا احمدی‌پور در وزن منهای 51 کیلوگرم، مائده معصومی در وزن منهای 54 کیلوگرم و سونیا لسانـی در وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مدال مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcir3aw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما