پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 53904
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

ملي‌پوش قم در فينال مسابقات جهاني 2017 معلولين

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از راهيابي ملي‌پوش فوتبال هفت نفره قم به فينال رقابت‌هاي قهرماني جهان خبر داد.
ملي‌پوش قم در فينال مسابقات جهاني 2017 معلولين

به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز در قم، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال هفت نفره معلولین قم متشکل از فوتبالیست‌های ملی‌پوش استان‌های قم، بوشهر، گیلان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه و زنجان هم اکنون در رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره 2017 حضور دارد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های قدرتمند فوتبال معلولین جهان به میزبانی کشور آرژانتین در جریان است و در ترکیب تیم ملی ایران مهدی جمالی ملی‌پوش فوتبال معلولین قم نیز حضور دارد و این تیم با درخشش نماینده قم و دیگر ملی‌پوشان خود راهی فینال شده است.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال هفت نفره قهرمانی معلولین جهان با حضور 16 تیم در چهار گروه به انجام رسید و تیم کشورمان در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های آرژانتین، روسیه و پرتغال هم‌گروه بود که با کسب نتایج بسیار خوب به مرحله دوم راه یافت.
پیروزمنش ابراز کرد: تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها برابر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی برزیل به میدان رفت و با شکست یک بر صفر این تیم مجوز حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2017 در کشور آرژانتین را به دست آورد.
وی افزود: ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نهایی برابر تیم قدرتمند انگلیس به میدان رفتند، دیداری که با گل‌های امیررضا عزت‌دوست، احسان معصوم‌زاده و حسین تیزبر با نتیجه سه بر یک به نفع تیم ملی کشورمان تمام شد و تیم ملی مجوز صعود به فینال این رقابت‌ها را به دست آورد.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم‌های اوکراین و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی دو بر دو به تساوی در وقت‌های عادی و برتری اوکراین در ضربات پنالتی همراه بود تا ایران در فینال این مسابقات روز اول مهر ماه برابر تیم ملی اوکراین به میدان برود و با توجه به حضور مهدی جمالی ملی‌پوش فوتبال قم، یک طلای جهانی ارزشمند در انتظار ورزش قم باشد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcayonm.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما