پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 53922
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي جوجيتسو جام دفاع مقدس در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم گفت: پيكارهاي قهرماني جوجيتسو قم با عنوان جام دفاع مقدس در آخرين روز شهريور ماه برگزار مي‌شود.
برگزاري پيكارهاي جوجيتسو جام دفاع مقدس در قم
برگزاري پيكارهاي جوجيتسو جام دفاع مقدس در قم
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: مسابقات جوجیتسو قهرمانی استان قم با برنامه‌ریزی کمیته جوجیتسو هیأت‌ در بخش فایت روز جمعه 31 شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور چهره‌های شاخص این رشته به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به برگزاری این پیکارها در مجموعه فرهنگی ورزشی انصارالمهدی (عج) قم، اضافه کرد: وزن‌کشی این پیکارها یک روز زودتر انجام شده و شرکت کنندگان در این مسابقات برای کسب عناوین برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: جوانان 16 تا 18 سال کونگ‌فوکار حاضر در این مسابقات در اوزان منهای 50، 55، 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیکارهای رده سنی بزرگسالان این دوره ویژه جوجیتسوکاران 18 تا 35 سال در اوزان منهای 55، 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه نوع پوشش شرکت کنندگان شامل جودوگی آبی و سفید، دست‌کش نیم‌پنجه، کاپ، ساق‌بند و روپایی است.

متقی با بیان اینکه رده فنی شرکت کنندگان آزاد است، اضافه کرد: مسوولیت برگزاری این دوره از مسابقات جوجیتسو قهرمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم بر عهده رسول عزیزیان است و تمامی ورزشکاران باید کارت بیمه ورزشی و رضایت‌نامه ولی خود ویژه افراد زیر 18 سال را در هنگام برگزاری رقابت‌ها ارائه کنند.

وی در پایان به تشکیل اردوی جودوکاران رده سنی نوجوانان قم با حضور نفرات برتر اول تا سوم پیکارهای ‌انتخابی استان اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام مربی تیم ‌نوجوانان حضور در اردوی آماده‌سازی برای جودوکاران الزامی است و دو جلسه غیبت به منزله حذف از اردو خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauonm.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما