پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 53933
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تولید ۴ فیلم مستند و کوتاه در گروه رسانه ای تبلیغی راز رسانه

قم نيوز : قم نیوز: طلاب فیلم ساز گروه رسانه ای تبلیغی «راز رسانه» وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امسال موفق به تولید ۴ فیلم کوتاه شدند.
تولید ۴ فیلم مستند و کوتاه در گروه رسانه ای تبلیغی راز رسانه
تولید ۴ فیلم مستند و کوتاه در گروه رسانه ای تبلیغی راز رسانه
به گزارش قم نیوز عمران چراغی و مهدی کشتکار از طلاب سطح سه حوزه علمیه قم و از دانش آموختگان دانشکده صدا و سیما کارگردانی این آثار را برعهده داشتند.

فیلم داستانی روز جوراب با موضوع روز پدر که به پاس تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولید شده با بازی مریم صدرپور ،غزل سرجوبه و مسعود رحمانی با حمایت سازمان رسانه ای اوج به مرحله تدوین رسیده است .

فیلم کوتاه داستانی پوست چینی یکی دیگر از آثار تولیدی این گروه رسانه ای است. این فیلم به مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی چینی می پردازد که به دلیل قاچاق بودن این کالاها و عدم کنترل های لازم در مبادی ورودی موجب بیماری های پوستی می شود.

این فیلم با حمایت سازمان اوج و سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابیطالب قم با بازی ناصر شایسته، مریم صدر پور و زینب باقری ساخته شده است.

فیلم کوتاه حقوق نجومی هم براساس طرحی از عمران چراغی و با کارگردانی مهدی کشتکار که به اختلاف طبقاتی و حقوق نجومی مدیران پرداخته شده با بازی درخشان زهره زمانی ، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله در مرحله تدوین است.

این گروه رسانه ای مستندی  به نام خونرنگ به موضوع تحلیل جنگ رسانه ای گروه تروریستی داعش پرداخته که به سفارش سازمان رسانه ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به کارگردانی عمران چراغی و تهیه کنندگی اصغر بختیاری تولید شده است.

کارگردان فیلم خونرنگ می گوید: گروه تبلیغی رسانه ای راز رسانه با هدف تولید و ساخت مستند و فیلم داستانی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در سال 94 با دغدغه ای که بین برخی از طلاب هنرمند  بوجود آمد ، در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت و شروع به فعالیت نمود که تا کنون با ارائه بیش از 50 طرح و ایده در ساخت فیلم کوتاه و مستند به فضل الهی موفق به ساخت چندین مستند و فیلم کوتاه با حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شده ایم.

چراغی مسئول گروه راز رسانه افزود : تلاش ما  در گروه بر افزایش سطح معارف دینی و آگاهی و اطلاعات افکار عمومی جامعه است و در این راه به حمایت های جدی مادی و معنوی حوزه علمیه و نهادهای مربوطه نیازمندیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1oqp.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما