جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 53937
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نمایشگاه و همایش سالانه «تجارت حلال آمریکا» در فیلادلفیا برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسلمانان آمریکایی با همکاری «مرکز تعالی بشر» در شهر فیلادلفیا، قرار است به زودی یک نمایشگاه حلال دو روزه با عنوان «تجارت حلال در آمریکا» به منظور توسعه و سرمایه‌گذاری در این بازار برگزار کنند.
نمایشگاه و همایش سالانه «تجارت حلال آمریکا» در فیلادلفیا برگزار می‌شود
نمایشگاه و همایش سالانه «تجارت حلال آمریکا» در فیلادلفیا برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز دومین همایش سالانه «تجارت حلال در آمریکا» و نمایشگاه «کسب و کار حلال» توسط «مرکز تعالی بشر» در شهر فیلادلفیا در این ایالت پنسیلوانیای آمریکا برگزار می‌شود.

این همایش  2 روزه که قرار است روزهای شنبه و یکشنبه، 4-5 نوامبر 2017 از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر برپا باشد، شامل یک روز کامل جلسات مباحثه و سخنرانی‌های مربوط به صنعت حلال در جامعه بین‌المللی، همچنین مراسم اهدای جوایز و کنسرت خواهد بود.

هدف از این همایش دو روزه، تشویق صاحبان تجارت‌ها در ایالات متحده آمریکا برای سرمایه‌گذاری در بازارها و تجارت حلال اسلامی، همچنین ایجاد فرصت، به نمایش گذاشتن و ارائه انواع مختلف تجارت اسلامی از مواد غذایی و گردشگری گرفته تا مواد بهداشتی و آرایشی خواهد بود.

به علاوه درصدی از سود به دست آمده در این همایش اسلامی نیز قرار است به یک مدرسه اسلامی تازه تاسیس تخصص بگیرد.

گفتنی است بر اساس یک مطالعه انجام شده در سال 2011، تجارت غذای حلال جهانی، و بازار بین‌المللی حلال به عنوان یکی از عرصه‌های سودآور در دنیا معرفی شده است. بازار حلال هم اکنون در حال تبدیل شدن به یکی از پرسودترین و بانفوذترین تجارت‌ها در جهان امروز می‌باشد و تجارت حلال در یک دهه گذشته به شدت در حال رشد بود و اکنون چیزی در حدود 667 میلیون دلار در آمریکا ارزش دارد.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguy9n.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما