جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 53949
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم:

استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی رعایت می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی زیرنظر مهندسین و براساس نقشه است و استانداردهای لازم در اجرای این پروژه‌ها رعایت می‌شود.
استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی رعایت می‌شود
استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی رعایت می‌شود
به گزارش قم نيوز حسین فرهادی با اشاره به شیوه فعالیت گروه‌های جهادی اظهار کرد: این گروه‌ها تیم‌های شناسایی دارند که به مناطق محروم می‌روند، یک سری پروژه‌های عمرانی در زمینه محرومیت زدایی در این مناطق مشخص شده است و این پروژه‌ها در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد تا اجرا کنند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی پس از شناسایی مناطق محروم و رایزنی با دستگاه‌های دولتی برای اسکان، ترابری و تغذیه اعضای خود در اردوی جهادی برنامه ریزی می‌کنند، این گروه‌ها فعالیت تداومی دارند و روزهای پنجشنبه و جمعه هم در استان قم به اردوی جهادی می‌روند و برای ادامه خدمت برنامه ریزی دارند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم افزود: براساس دستورالعمل اگر یک گروه جهادی یک پروژه عمرانی همچون احداث مسجد را آغاز کرد، گروه‌های جهادی دیگر اجرای این پروژه را ادامه می‌دهند تا زودتر پروژه به بهره برداری برسد.

فرهادی با اشاره به رعایت استانداردها در اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها زیرنظر مهندسین و براساس نقشه است و استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی اجرای برنامه‌هایی در موضوعات مختلف را در نظر دارند و این گروه‌ها برای اعضای خود برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی را اجرا می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در مناطق محروم برنامه‌های فرهنگی را برای مردم اجرا می‌کنند، گروه‌های جهادی که فعالیت تداومی دارند، بیشتر برنامه‌های فرهنگی را به صورت مستمر در مناطق محروم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhhei.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما