جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 53952
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر پارک علم و فناوری استان قم مطرح کرد

تبدیل شدن 17 ایده به محصول در سال جدید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری در سال گذشته 25 میلیارد تومان فروش داخلی و 600 هزار دلار صادرات داشته است که در سال گذشته 12 ایده و در سال جاری 17 ایده به محصول تبدیل شده است.
تبدیل شدن 17 ایده به محصول در سال جدید
تبدیل شدن 17 ایده به محصول در سال جدید
به گزارش قم نیوز سید حسین اخوان علوی امروز اظهار کرد: 86 شرکت زیر نظر مجموعه پارک علم و فناوری است که 28 شرکت عضو واحد امور تاسیسات پارک، 29 شرکت زیر مجموعه علوم انسانی و 29 شرکت مربوط به مرکز رشد فنی مهندسی است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته برای تامین هزینه شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری نزدیک به هفت میلیارد تومان بودجه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق صحا دریافت شده است و در بخش تسیهلات نیز مبلغ 284 میلیون تومان از منابع پارک به شرکت‌ها پرداخت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم خاطرنشان کرد: اگر یک شرکت صاحب ایده بتواند ایده‌های خوب و پخته ارائه دهد در صورتی که نتواند آن را به مرحله اجرا برساند می‌تواند بازار فروش مناسبی برای فروش ایده ایجاد کند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری در سال گذشته 25 میلیارد تومان فروش داخلی و 600 هزار دلار صادرات داشته است که در سال گذشته 12 ایده و در سال جاری 17 گذشته به محصول تبدیل شده است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxn0k.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما