شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 53964
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

رژه نیروهای مسلح در قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس

قم نيوز : قم نيوز: مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم همزمان با سراسر کشور در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد.
رژه نیروهای مسلح در قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس
رژه نیروهای مسلح در قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس
به گزارش قم نيوز در نخستین روز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز رژه نیروهای مسلح استان قم شامل نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد.

در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای مسلح استان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در بلوار پیامبر اعظم(ص) حضور داشتند.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه چیز انقلاب مدیون رهبری امام خمینی(ره)، خون شهدا و مقاومت مردم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون کشورمان در تحریم است ادامه داد: مردم در دوران دفاع مقدس با وجود کمبودها، کارون‌های کمک زیادی را برای جبهه‌های جنگ فرستادند، گاهی حتی این کمک‌ها با گرفتن روزه استیجاری توسط افراد صورت می‌گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: مردم در دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی اثبات کردند که ادامه دهنده خط امام حسین(ع) هستند و این امتحان‌ها را با ایثار خودشان با موفقیت پشت سر گذاشتند. یکی از دسیسه‌های دشمن به راه انداختن جنگی نابرابر در مقیاسی گسترده علیه کشور ما بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف صدام از شروع جنگ تحمیلی را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواست کشورمان را در عرض یک هفته اشغال کند و تمام دنیای استکبار پشتیبان صدام بود.

وی با بیان اینکه غرب و شرق برای حمایت از صدام سنگ تمام گذاشتند، افزود: دشمنان در دوران دفاع مقدس به دنبال تجزیه عراق بودند و گروهک‌هایی را در این راستا در استان‌های مرزی فعال کردند.

در بخش پایانی این مراسم نیروهای مسلح استان قم از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند و گوشه ای از صلابت و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgty9n.ak9w34prra.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما