شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 53966
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد

معرفی برترین‌‌های گلف قم برای اعزام به لیگ زنان ایران

قم نيوز : قم نيوز: نایب‌رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی و معرفی برترین‌های آن برای اعزام تیم منتخب قم به پیکارهای لیگ گلف بانوان ایران خبر داد.
معرفی برترین‌‌های گلف قم برای اعزام به لیگ زنان ایران
معرفی برترین‌‌های گلف قم برای اعزام به لیگ زنان ایران
به گزارش قم نيوز اعظم خودکار امروز اظهار کرد: بعد از حضور موفق نمایندگان قم در مسابقات قهرمانی کشور، اکنون مهمترین میدانی که پیش‌روی ورزشکاران این هیأت‌‌ قرار دارد، به همین منظور پیکارهای انتخابی گلف بانوان استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به مشخص نفرات برتر برای اعزام به مسابقات لیگ گلف بانوان ایران، اضافه کرد: با تصمیم نهایی کمیته فنی این مسابقات، دو نفر از بانوان گلف‌باز بر اساس نتیجه رقابت‌های انتخابی و دو نفر از بانوان با نظر کمیته فنی برای اعزام به مسابقات لیگ گلف کشور انتخاب شدند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم با اشاره به نتایج پیکارهای انتخابی گلف بانوان قم، بیان کرد: بانوان گلف‌باز برای به دست آوردن مجوز همراهی تیم منتخب هیأت‌‌ قم در رقابت‌های لیگ گلف زنان ایران در زمین گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم به رقابت پرداختند.

وی یاد آور شد: در پایان این انتخابی مهسا یزدانی‌فرد با اسکور 39 در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، راحله لطفی با اسکور 40 رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم نیز با همین عملکرد به معصومه جامع تعلق گرفت و فاطمه ضرغام‌فیروزی به همراه الهام محمدی با اسکور 41 چهارم و پنجم شدند.

خودکار عنوان کرد: سمانه سعادتی با اسکور 43 در جایگاه ششم این دوره از مسابقات جای گرفت، کتایون سیدانی با اسکور 44 موفق به کسب مقام هفتم شد، فاطمه محمدی با اسکور 53 رتبه هشتم را کسب کرد و سمانه علی‌حیدری با اسکور 54 به مقام نهم رسید.

وی در پایان اظهار کرد: متناسب با نتایجی که در پیکارهای انتخابی رقم خورد و همچنین نظر کمیته فنی هیأت‌‌ گلف استان قم، مهسا یزدانی‌فرد، راحله لطفی، فاطمه ضرغام‌فیروزی و الهام محمدی در ترکیب نهایی تیم اعزامی بانوان هیأت‌‌ قم به رقابت‌های لیگ بانوان کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciq3aw.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما