شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 53967
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده سپاه استان قم:

برخی به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند

ایران در دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت را شکست
قم نيوز : قم نيوز: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: برخی اکنون به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند تا امکانات این کشور را به رخ ما بکشند.
به گزارش قم نيوز غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد، با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه چیز انقلاب مدیون رهبری امام راحل، خون شهدا و مقاومت مردم است و از ابتدای انقلاب تاکنون کشورمان در تحریم قرار دارد.

وی ادامه داد: مردم در دوران دفاع مقدس با وجود کمبودها، کارون‌های کمک زیادی را برای جبهه‌های جنگ فرستادند و گاهی حتی این کمک‌ها با گرفتن روزه استیجاری توسط افراد صورت می‌گرفت.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: نظام اسلامی برآمده از نظام حکومتی رسول اکرم(ص) و امام علی(ع) است و آفت‌های آن دوران هم در این دوران وجود دارد، اگر غفلت کنیم، ممکن است که افرادی همچون یزید در جامعه به قدرت برسند و محور عدالت شوند.

احمدی با اشاره به عبرت‌های عاشورا اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که عاشورا به ما درس می‌دهد که در میدان نبرد حق با باطل همه باید در یک صف قرار بگیرند و از اسلام دفاع کنند. برخی اکنون به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند تا امکانات این کشور را به رخ ما بکشند.

وی ادامه داد: جبهه دشمن با وجود تمام امکاناتی که دارد آسیب پذیر است، همانطوری که حکومت اموی هم اینگونه بود. یکی از عبرت‌های عاشورا این بود که افراد نیاز به بصیرت دارند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: مقام معظم رهبری فرمودند باید آسیب‌های جامعه را بشناسیم، روزی در جامعه اسلامی پس از واقعه عاشورا دختران اهل‌بیت(ع) را به اسیری بردند.

احمدی با اشاره به درس‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در آن دوران با وجود اینکه کشورمان امکانات لازم را نداشت، اما براساس تعبیر امام خمینی(ره)، کشورمان ابهت دو ابرقدرت را در جنگ شکست.

وی با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس، انگیزه حضورشان در جنگ را دفاع از اسلام و اطاعت از فرمان ولی فقیه اعلام کردند گفت: اکنون جنگ نرمی که با آن مواجه هستیم، سخت تر از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjahei.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما