شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 53969
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سوادآموزي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

آموزش 200 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزي در طرح نماز كليد بهشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون سوادآموزي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از آموزش 200 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزي در طرح نماز كليد بهشت خبر داد.
آموزش 200 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزي در طرح نماز كليد بهشت
آموزش 200 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزي در طرح نماز كليد بهشت
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاسمی‌نیا امروز با اشاره به اجرای طرح نماز کلید بهشت ویژه فصل جدید فعالیت‌های سوادآموزی اظهار کرد: 100 نفر از آموزش‌دهندگان در روزهای 21 و 22 مرداد روش تدریس، آموزش عملی و چهره به چهره نماز را فراگرفتند این افراد با شروع ماه مهر در کلاس‌های نهضت سوادآموزی به سوادآموزان به صورت چهره به چهره و عملی آموزش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سوادآموزان با کتابی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد به عنوان کتاب «نماز کلید بهشت است» با موضوع نماز، احکام نماز، صحت قرائت نماز و آداب نماز آشنا می‌شوند و در منزل به یادگیری صحیح خواندن نماز و آداب و احکام آن می‌پردازند.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اهمیت طرح نماز کلید بهشت گفت: این طرح ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ انسان‌ساز نماز را پیگیری می‌کند که گسترش این فرهنگ در کلاس‌های سوادآموزی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 50 درصد از سهمیه دوره سوادآموزی زیر پوشش قرار گرفته است گفت: در نظر داریم هزار و 900 نفر از بی‌سوادان استان زیر پوشش دوره سوادآموزی قرار گیرند که اکنون بیش از 50 درصد از این سهمیه ثبت‌نامی جذب شده و مشغول یادگیری هستند.

قاسمی‌نیا با اشاره به برنامه‌های ویژه اتباع خارجی در سال جاری گفت: طرح آموزش دوره سوادآموزی و انتقال ویژه اتباع برنامه‌ریزی شده که دوره سوادآموزی معادل اول، دوم و سوم ابتدایی و دوره انتقال معادل چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb99bs.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما