شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 53970
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم خبر داد

پایان جشنواره استعدادیابی جودو دختران در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از پایان جشنواره استعدادیابی تابستانه نخبه‌های جودو دختران در قم خبر داد.
پایان جشنواره استعدادیابی جودو دختران در قم
پایان جشنواره استعدادیابی جودو دختران در قم
به گزارش قم نیوز سیما شاهزاده امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در بخش  بانوان هیأت‌‌ هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش، از ابتدای  تیر ماه سال جاری مرحله جدید استعدادیابی  ا دختران مستعد علاقمند به رشته ورزشی جودو در قم کلید خورد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان، اضافه کرد: طبق برنامه تدوین شده سه باشگاه تختی، جامعه‌الزهرا و کانون سلمان فارسی مراکزی هستند که برای اجرا و آغاز این طرح استانی در نظر گرفته شدند و با حضور مدرسین و مربیان با دانش، فرآیند استعدادیابی جودو در قم آغاز به کار کرد.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: بعد از حدود سه ماه برگزاری این دوره، مراسم اختتامیه جشنواره استعدادیابی تابستانه جودو دختران قم با حضور 100 نفر از جودوکاران و خانواده‌های این عزیزان به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از عملیاتی کردن تست‌های عمومی و تخصصی و همچنین انجام آموزش‌های ویژه جودو برای استعدادهای حاضر در این جشنواره، سرانجام تعداد 33 نفر به عنوان منتخبین این طرح معرفی و برای ادامه فعالیت در این رشته ورزشی برگزیده شدند.

شاهزاده با بیان اینکه با حضور مسوول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم استان قم شاهد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استعدادیابی تابستانه جودو دختران قم بودیم، اضافه کرد: همچنین در این مراسم مجید متقی رئیس هیأت‌‌ و محمدرضا صحرایی نایب قهرمان کاتا جودوی جهان به عنوان مسوول کمیته فنی هیأت‌‌ حضور داشتند و عملکرد ورزشکاران حاضر در این مراسم را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

وی با بیان اینکه از طریق اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی به دنبال ارتقاء دستاوردهای بخش بانوان هیأت‌‌ هستیم، اضافه کرد: کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی نیز با حضور 44 نفر از بانوان جودو، جوجیتسو و دفاع شخصی و تدریس دکتر حضوری در قم برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzn0k.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما