کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول سبک کونگ‌فو پرثوآ استان قم خبر داد

موفقیت تیم قم در کسب 8 مدال کونگ‌فو زنان ایران

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1396 ساعت 12:01

قم نیوز: مسوول سبک کونگ‌فو پرثوآ استان قم از موفقیت تیم بانوان قم در کسب هشت مدال رنگارنگ پیکارهای قهرمانی زنان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز روح‌الله رستمی امروز اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شاهد درخشش و حضور مقتدرانه تک تک اعضای تیم اعزامی بانوان سبک پرثوآ هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در مصاف با حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: بازگشت پیروزمندانه و همرا با افتخار تیم منتخب کونگ‌فو پرتوآ بانوان استان قم از مسابقات قهرمانی کشور نشان از توان بالا و قابلیت‌های فنی بانوان کونگ‌فوکار قم است و این موفقیت‌ها را به هم‌استانی‌های گرامی و جامعه ورزش قم به ویژه خانواده بزرگ کونگ‌فو استان تبریک می‌گویم.

مسوول سبک کونگ‌فو پرثوآ استان قم اضافه کرد: حمایت‌های بسیار خوب حسن عباسی رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی و خانم عبادی نایب‌رئیس بانوان هیات در کنار تدابیر بسیار خوبی که خانم صفرلو مربی و خانم پیرایش سرپرست تیم داشتند موجب شد تا شاهد حضور موفق تیم قم در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

وی که همزمان مسوولیت دبیری کمیته فرهنگی سبک کونگ‌فو پرثوآ کشور را بر عهده دارد، افزود: مجموعا هشت مدال از دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان پیکارهای قهرمانی کشور نصیب تیم قم شد، در شرایطی که سه مدال به رنگ نقره و پنج مدال به رنگ برنز است.

رستمی افزود: در این پیکارها زهرا احمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم و محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 80 کیلوگرم دو نشان نقره از مسابقات رده سنی بزرگسالان به ارمغان آوردند، ضمن اینکه دیگر نشان نقره از رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 48 کیلوگرم توسط سمانه ابوالحسنی به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 51 کیلوگرم فاطمه فروزنده و وزن منهای 67 کیلوگرم فاطمه رودگر دو مدال برنز از پیکارهای رده بزرگسالان کسب کردند و در وزن منهای 51 کیلوگرم سارا احمدی‌پور، وزن منهای 60 کیلوگرم سونیا‌سادات لسانی و وزن منهای 54 کیلوگرم نوجوانان مائده معصومی سه نشان برنز دیگر تیم قم را به دست آوردند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 53972

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53972/موفقیت-تیم-قم-کسب-8-مدال-کونگ-فو-زنان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir