شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 53975
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار خبر داد :

بهسازی و روکش آسفالت مجموعه فرهنگی خضر نبی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از بهسازی و روکش آسفالت مجموعه فرهنگی خضر نبی خبر داد.
بهسازی و روکش آسفالت مجموعه فرهنگی خضر نبی
بهسازی و روکش آسفالت مجموعه فرهنگی خضر نبی
به گزارش قم نیوز مجید متین فر با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار در مجموعه فرهنگی خضر نبی اظهار کرد: با توجه به حضور زائران در مجموعه بارگاه شهدای گمنام و مسجد خضر نبی در این محدوده خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مجموعه نظافت و شستشو و جمع آوری زباله به صورت مداوم صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: در گذشته این مجموعه روکش آسفالت مناسبی نداشت که در پروژه‌ای که در منطقه چهار تعریف شد روکش آسفالت محوطه مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه چهار قم به تامین روشنایی محوطه محدوده خضر نبی اشاره کرد و افزود: نصب نیمکت، سطل زباله و راه اندازی 12 چشمه سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات بوده که در این مجموعه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تامین آب سرویس‌های بهداشتی این مجموعه توسط تانکر صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: پشتیبانی خدماتی در شب‌های جمعه و روز جمعه جهت برگزاری دعای ندبه، پشتیبانی ویژه خدماتی در مراسمات فرهنگی و مذهبی طول سال، پشتیبانی ترافیکی شامل نصب موانع ترافیکی و ایجاد راه بند برای تردد خودروهای سنگین و همکاری با پلیس راهور از دیگر اقدامات این منطقه در مجموعه فرهنگی زیارتی خضر نبی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw3aw.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما