شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 53976
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

کمپ غدیر تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: عملیات عمرانی احداث کمپ غدیر در پردیسان تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
کمپ غدیر تا پایان سال تکمیل می‌شود
کمپ غدیر تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به تکمیل کمپ فدک در سال 95 اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال عملیات عمرانی تکمیل کمپ غدیر را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه وسعت این کمپ 146 هزار مترمربع است افزود: این پروژه چهار قطاع است و در هر قطاع تمام امکانات رفاهی برای زائرین دیده شده است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم تاکید بر اینکه دسترسی مستقیم با خودرو تا نزدیک سکوهای نشیمن در این پروژه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: نمازخانه، حمام، زمین بازی کودکان، روشنایی، آبخوری و... از جمله امکاناتی است که برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

حلوائی‌زاده بیان کرد: این پروژه با تلاشی که در شهرداری منطقه هشت صورت گرفته و عزمی که برای تکمیل آن است تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم‌آوری تسهیلات لازم برای زائرین برای اسکان موقت در شهر قم بیان کرد: در همین راستا با توجه به کمبود زیرساخت‌های اقامتی در شهر قم این پروژه ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با بهره‌گیری از اعتبارات سفر رهبری در کنار منابع داخلی شهرداری توانستیم بخش عمده آنها را در اختیار مردم قرار دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmhei.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما