شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 53982
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان مسابقات ورزشي بيماران خاص كشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي ورزشي بيماران خاص و پيوند اعضاء كشور با درخشش نمايندگان قم و قهرماني آنها در سه بخش تيمي به كار خود پايان داد.
قم قهرمان مسابقات ورزشي بيماران خاص كشور شد
قم قهرمان مسابقات ورزشي بيماران خاص كشور شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های ورزشی سال 1396 بیماران خاص کشور ویژه بیماران همودیالیز و هموفیلی هر دو بخش مردان و بانوان در دو رشته ورزشی دارت و شطرنج به میزبانی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد و با معرفی تیم‌ها نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

* قهرمانی نمایندگان فارس و قم در رشته دارت

در رشته دارت بیماران هموفیلی مردان رضا الله‌وردی از فارس، علیرضا ساکتی از قم و مجید غفاری از همدان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند، ضمن اینکه در پایان رقابت‌های رشته دارت مردان همودیالیز حجت‌الله عامری از سمنان، بهمن ذکاوتی از قم و رحمان متقیان از قم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان این دوره و در پایان رقابت‌های دارت بیماران هموفیلی به ترتیب فاطمه قاسمی از قم، افسانه علم‌پرور از البرز و زینب حریبی از البرز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بین بانوان همودیالیز معصومه سفیرالهی و معصومه یاسمی از قم به همراه فاطمه قنبری از تهران رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

* قهرمانی قمی‌ها در شطرنج مردان و بانوان

در پایان پیکارهای رشته شطرنج مردان هموفیلی مسابقات بیماران خاص قهرمانی ایران، عباس حسن‌زاده، بهمن منادی و سیدرضا ریحانی اول تا سوم شدند و در شطرنج مردان همودیالیز رتبه‌های اول تا سوم شطرنج بیماران خاص کشور در سال 1396 به علی کاوتی از قم، محمدعلی سعیدا از تهران و منصور جهان‌خانی از البرز اول تا سوم شدند.

در رده‌بندی نهایی مسابقات شطرنج زنان هموفیلی کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران و به میزبانی هیات قم، مهدیه حسین‌خانی از قم رتبه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد و مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به دیگر نماینده هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم یعنی زهرا حاتمی اختصاص پیدا کرد.

در پایان پیکارهای رشته شطرنج بخش مردان همودیالیز مسابقات ورزشی بیماران خاص کشور در قم، سه نماینده از هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به نام خانم‌ها راضیه پرویزی، آی‌سین زارعی و سمیه چهرقانی بالاتر از دیگر رقبای شرکت کننده خود موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رشته شدند.

 

* قهرمانی قم در 3 بخش تیمی مردان و زنان

در بخش تیمی این دوره از مسابقات و در پایان رقابت زنان ورزشکار هموفیلی تیم قم با کسب 145 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان شد و تیم هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز با کسب 45 امتیاز بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.

در رده‌بندی تیمی زنان همودیالیز تیم هیات قم با کسب 135 امتیاز قهرمان شد و تیم هیات تهران با کسب 80 امتیاز رتبه دوم را به دست آورد، ضمن اینکه در رده‌بندی تیمی پیکارهای مردان همودیالیز به ترتیب تیم‌های قم با 135 امتیاز، سمنان با کسب 83 امتیاز و تهران با کسب 71 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات مردان هموفیلی نیز تیم‌های فارس و قم با امتیاز مشترک 90 اول و دوم شدند و تیم تهران با کسب 75 امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxy9n.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما