شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 53987
منبع : خبرگزاری فارس
معاون وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش نیز مهمترین منبع پیشرفت کشور است

نیازمند همکاری همه جانبه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش هستیم
قم نيوز : قم نیوز: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم از دانش‌آموزان که سرمایه‌های ارزشمند انسانی در کشور هستند استفاده کنیم نیازمند یک همکاری همه جانبه از سوی مردم و همه دستگاه‌ها در راستای اهداف آموزش و پرورش هستیم.
آموزش و پرورش نیز مهمترین منبع پیشرفت کشور است/نیازمند همکاری همه جانبه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش هستیم
آموزش و پرورش نیز مهمترین منبع پیشرفت کشور است/نیازمند همکاری همه جانبه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش هستیم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان حضرت خدیجه(س) ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس و مدافعین حرم، اظهار کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون افرادی هستیم که خالصانه به جبهه‌های نبرد رفتند و از کشور خود دفاع کردند و حاضر شدند خون خود را بدهند تا عزت کشور حفظ شود.

وی با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی در برابر جمهوری اسلامی ایران تسلیم شده است، عنوان کرد: نسل دانش‌آموزان امروز از دانش‌آموزان گذشته پیشرفته‌تر هستند که در آینده باید راه کشور را برای رسیدن به موفقیت هموار سازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش، مطرح کرد: همزمان شدن آغاز مهرماه با هفته دفاع مقدس و ماه محرم پیام جوانمردی و ایثار را برای دانش‌آموزان و جوانان دارد و دانش‌آموزان باید بدانند که امروز جنگ‌ها از جبهه‌های خط مقدم خارج شده و به آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی کشیده شده است.

وی افزود: مدرسه خانه امید دولت و مردم و است و آموزش و پرورش نیز مهمترین منبع پیشرفت کشور است و اگر بخواهیم از دانش‌آموزان که سرمایه‌های ارزشمند انسانی در کشور هستند استفاده کنیم نیازمند یک همکاری همه جانبه از سوی مردم و همه دستگاه‌ها در راستای اهداف آموزش و پرورش هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و مهمترین نهاد کشور یاد کرد و گفت: معلمان باید در تربیت یک نسل متعهد با صبر و شکیبایی اهتمام داشته باشند و دانش‌آموزان نیز باید قدردان این فرصت باشند و کمال احترام با معلمان خود برخورد کنند و خوشه چین درخت علم باشند.

وی در پایان یادآور شد: در آستانه سال تحصیلی به تمام خانواده‌هایی که فرزندان دانش‌آموز خود را در اردوی فرزانگان بسیج از دست دادند تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz9bs.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما