شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 53988
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

سعادت جامعه به عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه سعادت جامعه به عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد، گفت: شعار کاربردی آموزش و پرورش استان قم در سطح تمام مدارس استان سه اصل مهم قرآن، نماز و احترام به پدر و مادر است که اهل بیت(ع) نیز به این اصول بسیار اصرار داشتند.
سعادت جامعه به عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد
سعادت جامعه به عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد
به گزارش قم نیوز حمید رضا شیخ‌الاسلام پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان حضرت خدیجه(س) ضمن گرامیداشت یاد هزار شهید دانش‌آموز استان قم، اظهار کرد: دانش‌آموزان قمی از گذشته توانسته‌اند نقش بسیار موثری در ایثار و شهادت کشور داشته باشند و با وجود اینکه در زمان جنگ در شهر قم تعداد زیادی مدرسه وجود نداشت ولی این شهر دو هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس را دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با دستاوردهای کنونی نظام اسلامی آشنا شوند، عنوان کرد: این دستاوردها را مدیون خون شهدایی هستیم که ترویج سیره زندگی و الگوبرداری از آنها می‌تواند سبب در امان ماندن جوانان و نوجوانان از تهاجمات فرهنگی دشمن شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه هر دانش‌آموزی باید شهیدی را به عنوان الگو برای خود در نظر داشته باشد، تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس نیز با الگوبرداری از سالار شهیدان و شهدای کربلا توانستند در مسیر حق به پیروزی و سربلندی برسند.

وی با بیان اینکه سعادت جامعه به عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد، مطرح کرد: شعار کاربردی آموزش و پرورش استان قم در سطح تمام مدارس استان سه اصل مهم قرآن، نماز و احترام به پدر و مادر است که اهل بیت(ع) نیز به این اصول بسیار اصرار داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4oqp.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما