شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 53990
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 80 كيلوگرم

فرنگي‌كار قم راهي بازي‌هاي داخل سالن آسيا شد

قم نيوز : قم نیوز: فرنگي‌كار مدال‌آور استان قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان كشورمان راهي بازي‌هاي 2017 داخل سالن‌ آسيا شد.
فرنگي‌كار قم راهي بازي‌هاي داخل سالن آسيا شد
فرنگي‌كار قم راهي بازي‌هاي داخل سالن آسيا شد
به گزارش قم نیوز مهدی ابراهیمی کشتی‌گیری است که از سال 2013 به تیم‌های ملی راه یافت و در آن سال در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در اولان‌باتور مغولستان شد و مقام سوم و نشان برنز آسیا را به ارمغان آورد.

ابراهیمی در رده سنی جوانان نیز عنوان قهرمانی و نشان طلای سال 2016 پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامه دارد و در سال‌های 2015 و 2016 همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران حضور در دو دوره متوالی مسابقات جهانی را تجربه کرده است.

این کشتی‌گیر که در سال‌های 1394 و 1395 دو بار قهرمانی مسابقات جوانان ایران و قهرمانی رقابت‌های رده سنی بزرگسالان ایران را کسب کرده، بعد از تجربیات ارزشمندی که از حضور در میادین معتبر داخلی و خارجی به دست آورده، اکنون آماده درخشش در بازی‌های داخل سالن 2017 آسیا است.

مهدی ابراهیمی با سوابق ارزشمند خود اکنون یکی از مهره‌های تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در پنجمین دوره رقابت‌های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه است و به همین منظور همراه با دیگر اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی راهی این پیکارها شد.

این در حالی است که بازی‌های 2017 بازی‌های داخل سالن کشورهای آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم عضو تیم کشتی فرنگی ایران در این دوره از رقابت‌ها و یکی از امیدهای کسب مدال به شمار می‌رود.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی‌پور، وزن 66 کیلوگرم امین سوری، وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه، وزن 75 کیلوگرم پژمان پشتام، وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، وزن 85 کیلوگرم سامان عزیزی، وزن 98 کیلوگرم سیدامیرحسین حسینی و در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده عضویت دارند و طبق برنامه، مسابقات  کشتی فرنگی روز چهارم مهر ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfx1dt.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما