شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 53993
منبع : خبرگزاری مهر

سرکنسول عراق از مصدومان حادثه کوچه آبشار قم عیادت کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرکنسول عراق ضمن عیادت از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم از زحمات تیم امدادی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم در امدادرسانی به مصدومان این حادثه قدردانی کرد.
سرکنسول عراق از مصدومان حادثه کوچه آبشار قم عیادت کرد
سرکنسول عراق از مصدومان حادثه کوچه آبشار قم عیادت کرد
به گزارش قم نیوز سرکنسول عراق با سفر به قم، در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم حاضر شد و از مصدومان این حادثه بازدید کرد.

وی ضمن اعلام رضایت و تقدیر از تیم های امدادی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: اقدامات بسیار اثربخشی انجام شده و وضعیت درمان زائران عراقی نیز مناسب است که از زحمات همه پزشکان و عوامل امدادی قدردانی می‌کنم.

در این بازدید ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نیز ضمن ابراز تأثر از این رخداد اسفناک، گفت: در ابتدا عرض تسلیت به همه عزیزان و مردم عراق دارم و امیدوارم که دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

وی بیان داشت: تیم درمانی استان قم با تمام توان در راستای خدمات رسانی به این زائران عزیز تلاش خواهند کرد و امیدواریم طی هفته جاری ترخیص شوند.

شایان ذکر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این بازدید به رئیس بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی دستورات لازم در خصوص تکریم مصدومان و پیگیری دقیق و تسریع در روند درمان این زائران را ارائه کرد.

عیادت نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از زائران حادثه انفجار گاز در قم

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در بیمارستان فرقانی، در جریان روند درمان زائران عراقی انفجار کپسول گاز روز پنجشنبه یک مهانپذیر در قم، قرار گرفتند.

احمد امیرآبادی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم حاضر شده و در جریان روند درمان زائران عراقی انفجار کپسول گاز روز پنجشنبه یک مهانپذیر در قم، قرار گرفتند.

در این بازدیدها که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، آخرین وضعیت درمانی بیماران را تشریح کرد.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش‌های کادر درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی قم در ارائه خدمات به این زائران قدردانی کردند.

شایان ذکر است روز پنجشنبه بر اثر انفجارگپسول گاز در یک مهمانپذیر در قم، متأسفانه تعدادی از زائران عراقی که در این مهمانپذیر مستقر بودند کشته و مصدوم شدند.

همچنین سرکنسول کشور عراق نیز با حضور در بیمارستان ضمن بررسی وضعیت مصدومان از ارائه خدمات صورت گرفته قدردانی کرد.

عیادت فرماندار قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم

فرماندار قم نیز با حضور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم عیادت کرد.

رضا سیار که از سوی استاندار مسئول پیگیری حادثه انفجار گاز در یکی از مهمانپذیرهای قم شده است، با حضور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

وی در حاشیه این عیادت گفت: تیم های امدادی و درمانی قم، اقدامات ارزشمندی در راستای خدمات رسانی به مصدومان انجام داده اند که از زحمات همه آنها قدردانی می کنم.

سیار بیان داشت: خوشبختانه اغلب مصدومان مرخص شده اند و امیدواریم چند مصدوم دیگر نیز مرخص و بهبودی کامل را به دست آورند.

فرماندار قم تصریح کرد: با دستور استاندار قم، کمیته های پیگیری حادثه تشکیل و در دست بررسی است و که گزارش نتیجه بررسی ها اعلام خواهد شد.

محمدرضا مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: از همان ابتدای حادثه عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به محل اعزام شده و اقدام به انتقال و انجام خدمات سرپایی به مصدومان کردند.

وی بیان داشت: اغلب مصدومان مرخص شده اند و در حال حاضر ۳ مصدوم در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی بستری هستند که یک نفر آنها عراقی و دو نفر دیگر ایرانی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: یکی از کارکنان این مهمانپذیر نیز که درصد سوختگی بسیار بالایی داشت که به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان اعزام شد، اما متاسفانه در آن بیمارستان جان خود را از دست داد.

مظفری عنوان داشت: با احتساب فوت این فرد باید گفت که این حادثه ۶ فوتی و ۱۵ مصدوم داشت که امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات و حوادثی نباشیم.

وی گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران کریمه اهل بیت(ع) تمامی هزینه های درمان مصدومان و زائران عراقی به صورت رایگان انجام شد.

شایان ذکراست خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز با حضور در بیمارستان ضمن اهدا گل و متبرک حرم مطهر، از زائران عیادت کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip3aw.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما