کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسابقات بین المللی کاراته ترکیه؛

دست ۲ نماینده قم از دستیابی به رسیدن به مدال کوتاه ماند

خبرگزاری مهر , 1 مهر 1396 ساعت 18:01

قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: دست ۲ نماینده قم از دستیابی به رسیدن به مدال در مسابقات بین المللی کاراته ترکیه کوتاه ماند.


به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته بین المللی ترکیه از روز جمعه در شهر استانبول آغاز شده و ۲ نماینده از کاراته کاهای قمی اعزامی به این مسابقات، روز جمعه روی تاتامی رفتند اما موفق به کسب مدال نشدند.

وی افزود: سعید علیپور در بخش کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم بزرگسالان، مرتضی نعمتی در بخش کومیته وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان، سینا عبدالحسینی در بخش کومیته وزن ۷۰+ کیلوگرم نوجوانان، حسین خدری در بخش کومیته وزن ۵۷-کیلوگرم نوجوانان، سید مجید وکیلی در کاتای نوجوانان و علی سلطانی به عنوان مربی کاتا از استان قم در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: سید مجید وکیلی کاتاروی نوجوان قم در نخستین بازی مقابل حریف بلغارستانی خود با کاتای آنان پیروز شد. وکیلی در دومین بازی خود مقابل حریف قدرتمند ترکیه پس از اجرای کاتای سوپاریم پی با نتیجه ۳ بر دو به پیروزی رسید.

برخورداری بیان داشت: این کاتاروی قمی در سومین مصاف خود با احمد رضا محمودی هموطن خود در رقابتی نفس گیر ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و در بازی رپه شارژ برابر حریف ترکیه‌ای با کاتای پاپورن ۳ بر ۲ باخت و از رسیدن به مدال باز ماند.

وی عنوان کرد: ر کومیته انفرادی وزن ۵۷- کیلوگرم، حسین خدری کاراته کای قمی در اولین مسابقه خود ۲ بر یک حریفش را شکست داد و در گام دوم، خدری مقابل حریف روس با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. خدری در سومین بازی هم پس تساوی صفر بر صفر در هانتی با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: او در چهارمین بازی در مقابل حریف ترک با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و با راهیابی حریفش به فینال به جدول شانس مجدد جهت کسب مدال برنز راه یافت و سپس در مرحله رپه شارژ برای کسب مدال برنز با نتیجه ۸ بر ۱ مغلوب حریف ترک خود شد و نتوانست به مدال برسد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 53998

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53998/دست-۲-نماینده-قم-دستیابی-رسیدن-مدال-کوتاه-ماند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir