يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 54009
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است.
اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است
اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است
به گزارش قم نیوز جلسه بررسی آیین نامه کانون دانشجویی و جوانان به میزبانی معاونت امور جوانان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست گفت: اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است.

در ابتدای این جلسه محمد مصباحی،‌ معاون امور جوانان درباره فعالیت‌های کانون دانشجویی و جوانان گفت: موضوعات مطرحه در این نشست در استان تهران با همفکری سایر دوستان بررسی می‌شود و سرانجام آیین نامه نهایی دانشجویی و جوانان به سراسر کشور اعلام می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به وضعیت وخیم آوراگان میانمار اظهار کرد: جوانان استان قم باید در جمع استان‌ها جرقه ای تازه برای کمک به مردم میانمار باشند.

محمد گل فشان تصریح کرد: حوزه جوانان هلال احمر در قم جایگاه بسیار خوبی دارد و در جوانان قمی ظرفیت‌هایی وجود دارد که سایر استان‌ها از آن محروم هستند و من امیدوارم با مشارکت اعضا بتوانیم این جایگاه را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار مسلمانان میانمار و عملکرد جوانان افزود: اعلام آمادگی تیم جوانان استان قم می‌تواند جرقه کمک رسانی برای سایر استان‌ها باشد چرا که یکی از اهداف و شعارهای هلال احمر در حوزه جوانان صلح و بشردوستی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است، بیان کرد: اعضای کانون‌های دانشجویی و جوانان با تجمع‌های فرهنگی و پوشیدن لباس کانون جوانان باید اعتراض خود را به جهانیان نشان دهند و همدردی خود را با مسلمانان مظلوم میانمار ابراز نمایند و این حرکت مردم را آگاه می‌کند که در گوشه و کنار جهان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwvnm.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما