يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 54018
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم خبر داد

اعزام 1000 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی

قم نيوز : قم نيوز: معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم گفت: امسال تاکنون هزار نفر از مددجویان این کمیته به اردوهای زیارتی مشهد و کربلا اعزام شدند.
اعزام 1000 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی
اعزام 1000 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز امروز با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی اظهار کرد: امسال تاکنون هزار نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد و کربلا اعزام شدند، 160 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به سفر عتبات عالیات عراق رفتند و مابقی به اردوی زیارتی مشهد اعزام شدند.

وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم در اردوهای تفریحی و آموزشی شرکت کردند، این اردوها در استان‌های مختلف کشور همچون گیلان، اصفهان و همدان برگزار شد.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم افزود: هزار و 100 نفر از مددجویان شامل پسران، دختران و مادران در برنامه‌های کانون‌های تابستانی این کمیته حاضر شدند. همچنین 240 نفر از این مددجویان پسران جوان و مابقی دختران جوان و مادران بودند، همچنین از این تعداد 240 نفر در کلاس‌های فنی و حرفه ای شرکت کردند.

هرمز در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها را برای مددجویان کمیته امداد به خصوص پسران و دختران در شرف ازدواج و مادران برگزار می‌کنیم، همچنین برای نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان قم هم برنامه آموزشی ویژه داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6vnm.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما