يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 54020
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر‌کل استاندارد استان قم مطرح کرد

استاندارد سازی 39 جایگاه CNG در استان قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیر‌کل استاندارد استان قم گفت: در سال 94 تنها 8 جایگاه از نظر استاندارد سازی تایید شده بود اما با در نظر گرفتن جرایم قضایی و مالی برای جایگاه داران در سال 95 از 42 جایگاه 39 جایگاه CNG در استان قم تاییدیه استاندارد گرفتند.
استاندارد سازی 39 جایگاه CNG در استان قم
استاندارد سازی 39 جایگاه CNG در استان قم
به گزارش قم نيوز منصور فرزانه امروز اظهار کرد: در سال 93 پنج مورد استاندارد اجباری اعلام شد اما به دلیل نامساعد بودن شرایط و نواقص بسیار، سازمان استاندارد، وزارت نفت، شرکت گاز، مدیریت طرح CNG شرکت نفت، وزارت کشور و سازمان صنعت و معدن با بررسی وضعیت و شرایط موجود در مراحل آزمایشی چک لیست با 16 آیتم بحرانی تهیه شد.

وی با اشاره به اختلاف آماری اداره کل استاندارد و سازمان آمار کشور افزود: 42 جایگاه CNG در استان قم وجود دارد که بعضی از این جایگاه‌ها دو کمپرسور و بعضی تک کمپرسور هستند که از نظر ما جایگاه‌های دو کمپرسور یک جایگاه محسوب می‌شود اما طبق نظر سازمان آمار این جایگاه‌ها دو جایگاه به حساب می‌آیند و ما طبق دستور اداره آمار عمل می‌کنیم.

مدیر‌کل استاندارد استان قم تاکید کرد: از جمله این آیتم‌های بحرانی استاندارد شیرها، شیلنگ‌ها، قطعات، نشتی گاز، هم جواری با مدارس یا ساختمان های خاص و شیرهای قطع گاز اضطراری است که در سال 92 این استانداردها به صورت آزمایشی در چند شهر از جمله قم اجرا شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح آزمایشی تعداد جایگاه های غیر استاندارد در بسیاری از استان‌ها مشخص شد و در راستای استاندارد سازی این جایگاه‌ها جلسات متعددی برگزار شد.

فرزانه خاطرنشان کرد: در سال 94 تنها 8 جایگاه از نظر استاندارد سازی تایید شده بود اما با در نظر گرفتن جرایم قضایی و مالی برای جایگاه داران در سال 95 از 42 جایگاه 39 جایگاه CNG در استان قم تاییدیه استاندارد گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawwnm.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما