يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 54021
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم تنيس آرياگرانول قم:

استعدادهاي تنيس قم برابر چهره‌هاي شاخص ليگ عملكرد خوبي داشتند

قم نيوز : قم نيوز: مربي تيم ليگ برتري آريا گرانول قم گفت: تنيسورهاي مستعد قم در نخستين تجربه حضور در ليگ برتر تنيس باشگاه‌هاي كشور عملكرد بسيار خوبي در مقابل چهره‌هاي شاخص ليگ داشتند.
به گزارش قم نيوز سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: امسال با حمایت شرکت آریا گرانول وارد بالاترین سطح رقابت‌های لیگ تنیس باشگاه‌های ایران یعنی لیگ برتر شده‌ایم و ترکیب تیم ما را جمعی از بهترین‌های چند سال اخیر تنیس قم تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: نفراتی که از طریق سرمایه‌گذاری هیات تنیس روی رده‌های سنی پایه با پشتکار، همت و تلاش خود مدارج ترقی را به خوبی طی کرده‌اند در این مسابقات عضو تیم تنیس آریا گرانول قم هستند و با تیم‌ها و نفراتی رقابت می‌کنند که همگی جزو نفرات شاخص ایران قرار دارند.

سرمربی تیم تنیس آریا گرانول تصریح کرد: با یک تیم جوان ولی آینده‌دار وارد رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور شدیم و نیم‌فصل نخست نتیجه خوبی برای ما به دنبال نداشت اما باید به صراحت بگویم که به دنبال نتیجه نیستیم و بیشتر برای کسب تجربه در لیگ بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس دیدارهای نیم‌فصل نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر تنیس مردان ایران با عنوان جام خلیج‌فارس و با حضور هفت تیم به میزبانی باشگاه تنیس استقلال تهران برگزار شد و با مشخص شدن رتبه تیم‌ها تمام شد.

خاتمی عنوان کرد: در آخرین روز برگزاری این بازی‌ها تیم لمیز کافی سه بر صفر آریا گرانول قم را شکست داد، تیم کرمان موتور سه بر صفر کلینیک جراحی مادر آبادان را مغلوب کرد و تیم تنیس گچ رضا مشهد با نتیجه دو بر یک تیم شهید همدانی همدان را شکست داد .

وی خاطرنشان کرد: در پایان دور رفت بازی‌ها و بر اساس جدول رده‌بندی تیم کرمان موتور با کسب ۱۸ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، لمیز کافی با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم بانک حکمت ایرانیان با کسب ۱۲ امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.

سرمربی تیم تنیس آریا گرانول قم بیان کرد: همچنین تیم‌های کلینیک جراحی مادر آبادان، گچ رضا مشهد، شهید همدان همدانی و آریا گرانول قم عناوین چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند تا دور برگشت این رقابت‌ها هفته نخست آبان‌ماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8gbs.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما