يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 54022
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم مطرح کرد

معرفی صنوف شهر قم در اپلیکیشن صنف شهر

قم نيوز : قم نيوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: اتاق اصناف قم اپلیکیشن صنف شهر قم را تولید کرده که از کافه بازار قابل دانلود است و اصناف دارای پروانه کسب را در آن معرفی کردیم.
معرفی صنوف شهر قم در اپلیکیشن صنف شهر
معرفی صنوف شهر قم در اپلیکیشن صنف شهر
به گزارش قم نيوز، سید ابراهیم صحفی امروز با اشاره به امضای تفاهم نامه بین اتاق اصناف استان قم با کمیته امداد اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه اصناف استان برای مسکن دار شدن نیازمندان در قم تلاش می‌کنند، حدود 30 هزار واحد صنفی عضو اتاق اصناف استان هستند و از هر کدام از این اعضا خواستیم که حداقل مبلغ 41 هزار تومان را برای تهیه مسکن برای نیازمندان به حساب اعلام شده واریز کنند .

وی ادامه داد: هزینه خرید مسکن برای نیازمندان در شهر قم متری 800 هزار تومان است و امیدواریم که بتوانیم تعدادی واحد مسکن را زیر نظر اتاق اصناف استان قم به نیازمندان استان واگذار کنیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: اتاق اصناف قم اپلیکیشن صنف شهر قم را تولید کرده که از کافه بازار قابل دانلود است و اصناف دارای پروانه کسب را در آن معرفی کردیم، واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر قم می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به معرفی خود بپردازند و در کنار کسب و کار خود، کسب و کار اینترنتی را هم راه اندازی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف استان قم پیگیر تولید و ارتقای برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موردنیاز صنوف است و امیدواریم با همکاری اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی بتوانیم قدم‌های مثبت و موثری در این راه برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccixqp.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما