يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 54027
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی اعلام کرد:

اجرای 7 بوستان جدید شهری از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از اجرای 7 بوستان جدید از محل اعتبارات سفر رهبری به قم خبر داد.
اجرای 7 بوستان جدید شهری از محل اعتبارات سفر رهبری به قم
اجرای 7 بوستان جدید شهری از محل اعتبارات سفر رهبری به قم
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت احداث فضای سبز سطح مناطق از محل اعتبار سفر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در منطقه 6 دو بوستان، منطقه پنج یک بوستان، چهار یک بوستان، منطقه هشت تکمیل کمپ غدیر و دو بوستان در دستور کار شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به توسعه بوستان‌های شهر برای امسال دو میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: این پروژه‌ها در پردیسان در خیابان دهلاویه و انقلاب، در منطقه 6 در خیابان کارگر و کشاورز شمالی، در منطقه چهار خیابان لقمان و در منطقه پنج در بلوار شهید کبیری اجرا شده است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه احداث عملیات عمرانی این پروژه‌ها 3.9 میلیارد تومان هزینه داشته است افزود: درختکاری و تجهیز و تملک بوستان نیز جدا از این هزینه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: شهرداری برای این پروژه‌ها نزدیک به دو میلیارد تومان از منابع داخلی خود هزینه کرده که هزینه درختکاری، تجهیز و تملک نیز به آنها اضافه می‌شود.

حلوائی‌زاده گفت: این پروژه‌ها بیش از 62 هزار مترمربع به عرصه‌های فضای سبز شهر قم اضافه کرده است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqvnm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما