چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 5403
با حضورمدیر عامل پرسنل و دانشجویان دانشگاه برگزار شد؛

نخستین گردهمایی دانشجویان علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر

قم نيوز : قم نیوز: صبح دیروز اولین گردهمایی دانشجویان علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم با حضورمدیر عامل پرسنل و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید.
نخستین گردهمایی دانشجویان علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر
به گزارش قم نیوز، دکتر خلیل الله سائلی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و مدعوین حاضر در جلسه گفت: بسیار خرسندیم در خدمت عزیزانی هستیم که برای کسب علم و دانش و اعتلای فرهنگ خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان تلاش می کنند.

وی در ادامه گفت: از مدت ها قبل تاسیس مرکز علمی – کاربردی در جمعیت هلال احمر به دلیل فعالیت های تخصصی در استان احساس می شد که با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد مدیران جمعیت هلال احمر کشور این امر محقق شده و هم اکنون در ۳۱ استان کشور مرکز علمی کاربردی تاسیس گردیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به پیشتاز بودن این مرکز از نظر علمی افزود: استان قم در مقایسه با استان های دیگر از نظر علمی از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و بنا داریم در مقاطع تحصیلی بالاتر و رشته های جدید نیز دانشجو بپذیریم تا پاسخگوی نیازهای تخصصی جامعه باشیم.

سائلی تصریح کرد: امیدواریم اساتید گرامی نیز تمام تلاش خود را در جهت دانش افزایی و ارتقا اطلاعات علمی و تجارب فرهنگی دانشجویان بنمایند.

سائلی در ادامه ابراز داشت: بنا داریم با برگزاری چنین گردهمایی هایی بتوانیم از نزدیک با مشکلات و خواست دانشجویان آشنا شده و در جهت رفع آن ها بکوشیم.

لازم به یادآوری است مرکز آموزش علمی – کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم در حال حاضر در ۲ رشته، در مقطع کاردانی امداد و سوانح و کاردانی آتش نشانی شاخه نجات درسال تحصیلی ۹۰ – ۹۱ به صورت پودمانی دانشجو پذیرفته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.z0k2yt0osa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما