يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54034
منبع : خبرگزاری فارس
استقبال خادمان حرم از زائران مصدوم

عیادت فرماندار قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با حضور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم عیادت کرد.
عیادت فرماندار قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم/استقبال خادمان حرم از زائران مصدوم
عیادت فرماندار قم از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم/استقبال خادمان حرم از زائران مصدوم
به گزارش قم نیوز رضا سیار فرماندار قم که از سوی استاندار مسوول پیگیری حادثه انفجار گاز در یکی از مهمانپذیرهای قم شده است، با حضور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم‌های امدادی و درمانی قم، اقدامات ارزشمندی در راستای خدمات رسانی به مصدومان انجام داده‌اند که از زحمات همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

سیار بیان داشت: خوشبختانه اغلب مصدومان مرخص شده‌اند و امیدواریم چند مصدوم دیگر نیز مرخص و بهبودی کامل را به دست آورند.

فرماندار قم تصریح کرد: با دستور استاندار قم، کمیته‌های پیگیری حادثه تشکیل و در دست بررسی است و گزارش نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: یکی از کارکنان این مهمانپذیر نیز که درصد سوختگی بسیار بالایی داشت به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان اعزام شد، اما متاسفانه در آن بیمارستان جان خود را از دست داد.

دکتر مظفری عنوان داشت: با احتساب فوت این فرد باید گفت که این حادثه 6 فوتی و 15 مصدوم داشت که امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات و حوادثی نباشیم.

وی گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران کریمه اهل بیت(ع) تمامی هزینه‌های درمان مصدومان و زائران عراقی به صورت رایگان انجام شد.

شایان ذکراست خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز با حضور در بیمارستان ضمن اهدا گل و متبرک حرم مطهر، از زائران عیادت کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdt.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما