يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 54038
منبع : خبرگزاری فارس

آتلیه‌طهران قم ضلع چهارم مربع مدعیان قهرمانی

مصاف تدارکاتی شاگردان غیاثی با مبل البرز
قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات آتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سر گرفت.
آتلیه‌طهران قم ضلع چهارم مربع مدعیان قهرمانی / مصاف تدارکاتی شاگردان غیاثی با مبل البرز
آتلیه‌طهران قم ضلع چهارم مربع مدعیان قهرمانی / مصاف تدارکاتی شاگردان غیاثی با مبل البرز
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از مصاف خانگی با تیم مقاومت قرچک در دیداری معوقه از هفته نخست فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چند روزی به بازیکنان این تیم استراحت داد تا خستگی 11 هفته نیم‌فصل از تن آنها خارج شود.

نماینده فوتسال قم طبق برنامه‌ریزی کادر فنی خود تمرینات آماده‌سازی خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از سر گرفت تا متناسب با شرایط این سالن، مهیای مسابقه خانگی بعدی خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شود.

این در حالی است که بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران با توجه به حضور تیم ملی در رقابت‌های فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا تا روز 12 مهر ماه تعطیل است و استارت بازی‌های هفته دوازدهم از همین روز و با انجام هفت بازی بین 14 تیم لیگ برتری زده می‌شود.

در 11 هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 18 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و پس از تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران ضلع چهارم مربع مدعیان قهرمانی هستند.

حریف آتلیه‌طهران قم در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال یعنی تیم آذرخش بندرعباس است که هم اکنون بین تیم‌های پائین جدول رده‌بندی جای دارد و نماینده فوتسال قم فرصت بسیار خوبی دارد تا در بازی خانگی دوازدهم مهر ماه با شکست این تیم جایگاه خود را در جدول تثبیت کند.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با باشگاه مبل کریمی البرز، روز دوشنبه سوم مهر ماه از ساعت 16 در سالن شهدای بهزیستی قم دیداری تدارکاتی برابر این تیم دسته اولی برگزار خواهند کرد تا برای بازی هفته دوازدهم لیگ برتر آماده شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoyei.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما