?>?> نشان نقره مسابقات جهاني 2017 نصيب ملي‌پوش ورزش معلولين قم شد | قم نیوز
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 54039
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌‌هاي جانبازان و معلولين استان قم:

نشان نقره مسابقات جهاني 2017 نصيب ملي‌پوش ورزش معلولين قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از موفقيت ملي‌پوش فوتبال معلولين قم در كسب مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي جهاني 2017 خبر داد.
نشان نقره مسابقات جهاني 2017 نصيب ملي‌پوش ورزش معلولين قم شد
نشان نقره مسابقات جهاني 2017 نصيب ملي‌پوش ورزش معلولين قم شد
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: مهدی جمالی به نمایندگی از فوتبالیست‌های پرتوان هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم در ترکیب تیم ملی هفت نفره ایران راهی رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان شد و با کسب مدال نقره این رقابت‌ها دست پر بازگشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های فوتبال قهرمانی هفت نفره معلولین جهان با حضور تیم‌های قدرتمند از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور آرژانتین به انجام رسید و تیم ملی ایران با شایستگی به دیدار نهایی رسید و در نهایت عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: تیم ملی ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی این جام با تیم‌های ملی روسیه، آرژانتین و پرتغال هم‌گروه بود و ابتدا مقابل روسیه شکست خورد ولی در دو دیدار بعدی خود تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال را شکست داد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در مرحله حذفی برابر تیم مطرح و بزرگی همچون برزیل قرار گرفت اما با ارائه یک بازی بسیار خوب و حساب شده با نتیجه یک بر صفر حریف سرشناس خود را شکست داد تا با شایستگی به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کند.

پیروزمنش ابراز کرد: ملی‌پوشان فوتبال هفت نفره کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر یکی دیگر از قدرت‌های این دوره از مسابقات یعنی انگلیس به میدان رفتند و با روحیه و انگیزه بسیار بالای خود این تیم را با نتیجه جالب توجه سه بر یک مغلوب کردند تا راهی فینال شوند.

وی افزود: تیم ملی ایران در دیدار فینال مقابل تیم اوکراین به میدان رفت و در حالی که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم اوکراین یک گل به ثمر رساند و با همین نتیجه موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2017 آرژانتین شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaownm.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما