يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 54040
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي با كمان استان قم خبر داد

مقام سوم كماندار قم در مسابقات جوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي با كمان استان قم از موفقيت كماندار قم در كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي قهرماني داخل سالن جوانان ايران خبر داد.
مقام سوم كماندار قم در مسابقات جوانان ايران
مقام سوم كماندار قم در مسابقات جوانان ايران
به گزارش قم نیوز احمد فتحی امروز اظهار کرد: رضا ده‌پرور به نمایندگی از هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم با سابقه بسیار خوب از رقابت‌های رده سنی نوجوانان ایران در سال‌های قبل و عضویت در تیم ملی راهی مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن جوانان کشور شد و با کسب مقام سوم این پیکارها بار دیگر درخشید.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ ایران به منزله انتخابی تیم‌های ملی سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان داخل سالن برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

دبیر هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم افزود: مسابقات مرحله نخست رنکینگ کشور و انتخابی تیم‌های ملی داخل سالن با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته‌های ریکرو و کامپوند هر دو بخش پسران و دختران به میزبانی هیأت‌ تیراندازی با کمان استان گلستان در شهر گرگان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 215 کماندار ریکرو و کامپوند از 22 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، البرز، اصفهان، اردبیل، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، زنجان، فارس، قم، کرمان، کیش، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، یزد و کرمانشاه حضور داشتند.

فتحی با اشاره به درخشش رضا ده‌پرور کماندار آینده‌دار قم در این رقابت‌ها، عنوان کرد: ده‌پرور از استعدادهای بسیار خوب و خوش‌آتیه تیراندازی با کمان قم است که از رده سنی نوجوانان توانایی خود را با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به خوبی نشان داد و به تیم ملی نیز راه یافت.

وی در پایان اظهار کرد: ده‌پرور در رشته کامپوند رده سنی جوانان این دوره از مسابقات به نمایندگی از قم با حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها به رقابت پرداخت و در پایان بعد از فردین کلانتری از تیم هیأت‌ زنجان و عرفان ناصر از تیم هیأت‌ تهران رتبه سوم و نشان برنز را به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxxqp.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما