يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 54041
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار خبر داد :

عملیات بهسازی و تجهیز 7 بوستان شهری در سطح منطقه 4

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از بهسازی و تجهیز هفت بوستان شهری این منطقه در سال جاری خبر داد.
عملیات بهسازی و تجهیز 7 بوستان شهری در سطح منطقه 4
عملیات بهسازی و تجهیز 7 بوستان شهری در سطح منطقه 4
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار در راستای افزایش سرانه‌های فضای سبز اظهار کرد: در این منطقه شرایط از نظر سرانه‌های فضای سبز به نسبت دیگر مناطق شهر مناسب تر است اما همچنان از سرانه استاندارد در این منطقه فاصله داریم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای توسعه فضای سبز شهر و رساندن سرانه‌های خدماتی در این بخش به استاندارد تصریح کرد: در راستای پروژه‌ای که در شهرداری مرکز تعریف شده اقدامات درختکاری، توسعه بوستان‌ها  و بهسازی بوستان‌های قدیمی در دستور کار شهرداری منطقه چهار است.
شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اجرای عملیات بهسازی بوستان رضوانه گفت: برای بهسازی و مناسب سازی این بوستان مبلغ 320 میلیون ریال اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن در حال حاضر تکمیل شده است.

وی از اختصاص 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برای بهسازی بوستان ساحل خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است.

متین‌فر همچنین بهسازی بوستان‌های فضیلت، فاز دو بوستان کوکب، میخک و نرگس را مورد توجه قرار داد و افزود: بیش از 15 میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز این بوستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: باز پبرایی و بهسازی فضای سبز کوچه 25 عطاران نیز با اعتبار 240 میلیون ریال در حال انجام است.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfz0k.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما