يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 54042
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم خبر داد

آماده باش بیمارستان‌های استان در ایام تاسوعا و عاشورا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به آماده باش بیمارستان‌های استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: تمام بیمارستان‌های استان در این ایام آماده باش هستند و باید دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات لازم به زائرین در ایام تاسوعا و عاشورا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.
آماده باش بیمارستان‌های استان در ایام تاسوعا و عاشورا
آماده باش بیمارستان‌های استان در ایام تاسوعا و عاشورا
به گزارش قم نیوز محسن اوروجی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات اداره کل راه آهن استان برگزار شد، با اشاره به حادثه انفجار یک خانه مسافر در قم اظهار کرد: این حادثه 6 کشته داشت و حادثه براثر نشت گاز شهری و متراکم شدن آن در طبقه زیرزمین بود، حادثه انفجار در خانه مسافر، 19 کشته و مجروح داشت و اکنون تنها چهار مجروح در بیمارستان هستند، افراد حادثه دیده بیمه بودند.

وی ادامه داد: باید دستورالعمل مناسبی برای مسائل ایمنی در مسافرخانه‌ها و خانه‌های مسافر در استان قم تهیه شود، حادثه در یک مسافرخانه مجاز رخ داد و به دلیل نشست گاز این اتفاق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مسائل درمانی در ایام تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س) و مسیرهای منتهی به قم صورت گرفته است و آتش نشانی و اورژانس در اماکن پرجمعیت شهر در این ایام حضور دارند، همچنین کارشناسان مسائل ایمنی از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بازدید خواهند کرد.

اوروجی با اشاره به آماده باش بیمارستان‌های استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: تمام بیمارستان‌های استان در این ایام آماده باش هستند و باید دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات لازم به زائرین در ایام تاسوعا و عاشورا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه این جلسه گفت: این جمعیت وظیفه خدمت رسانی به مردم را در زمینه‌های درمانی و امدادی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و در نزدیکی هیأت‌های عزاداری دارد.

وی ادامه داد: درمانگاه جمعیت هلال احمر استان قم در نزدیکی حرم حضرت معصومه(س) در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برای موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) امکانات درمانی و دارو را تامین خواهیم کرد، البته باید موکب‌های اربعین هزینه ای را هم برای بحث خرید داروها در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcew78n.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما