يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54051
منبع : خبرگزاری فارس

سهیل صدرنشین بی‌رقیب لیگ فوتبال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال سهیل با کسب پنج پیروزی متوالی صدرنشین بی‌رقیب و اصلی‌ترین گزینه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم لقب گرفت.
سهیل صدرنشین بی‌رقیب لیگ فوتبال جوانان قم
سهیل صدرنشین بی‌رقیب لیگ فوتبال جوانان قم
به گزارش قم نیوز امسال در مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم 10 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای کسب عنوان قهرمانی و دست‌ یافتن به سهمیه فوتبال قم در فصل آتی لیگ جوانان باشگاه‌های کشور برگزار می‌کنند.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم تا پایان هفته پنجم تیم جوانان سهیل قم با کسب پنج برد متوالی، 15 گل زده، پنج گل خورده و 15 امتیاز در صدر ایستاده و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این بازی‌ها به شمار می‌رود.

تیم فوتبال جوانان هنگ قم با کسب چهار برد، یک باخت، 24 گل زده، پنج گل خورده و 12 امتیاز در تعقیب صدرنشین است و تیم پناه‌آفرین قم با کسب سه برد، دو تساوی، بدون باخت، 19 گل زده، دو گل خورده و 11 امتیاز سومین تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

تیم‌های جوانان عقاب و آریا با امتیاز مشابه 9 و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های چهارم و پنجم هستند، ضمن اینکه تیم‌های سیاه‌جامگان قم با هشت امتیاز، آبادگران با پنج امتیاز، پیام و وحدت با یک امتیاز و هما بدون امتیاز در رده‌های ششم تا دهم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جوانان قم جای دارند.

تا پایان هفته پنجم تیم‌های اول و سوم جدول یعنی سهیل و پناه‌آفرین تیم‌های بدون باخت این فصل هستند، ضمن اینکه تیم‌های سهیل، هنگ، عقاب، آریا و هما تیم‌های بدون تساوی این فصل تا قبل از هفته ششم محسوب می‌شوند و تیم‌‌های پیام، وحدت و هما در سه رده پائین جدول طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

تیم جوانان هنگ با وجود ایستادن در رتبه دوم جدول به واسطه 19 گل زده در پنج مسابقه بهترین خط حمله را در اختیار دارد اما تیم جوانان وحدت با سه گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را به نام خود ثبت کرده، ضمن اینکه پناه‌آفرین تیم سوم جدول با دو گل خورده و هما آخرین تیم لیگ با 25 گل خورده بهترین و ضعیف‌ترین خطوط دفاعی این دوره لیگ جوانان قم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcez78n.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما