دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 54063
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 80 و 98 کیلوگرم

2 کشتی‌گیر قم کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی 2017

قم نيوز : قم نیوز: دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم با قرار گرفتن در لیست تیم ملی امید ایران کاندیدای همراهی تیم ملی در مسابقات رده سنی امید 2017 قهرمانی جهان شدند.
2 کشتی‌گیر قم کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی 2017

به گزارش قم نیوز، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات رده سنی امید قهرمانی جهان نام دو کشتی‌گیر استان قم در اوزان 80 و 98 کیلوگرم یعنی مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری را در لیست نفرات مد نظر خود برای تشکیل اردوی این تیم قرار داد.
این در حالی است که به منظور تصمیم‌گیری در خصوص تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تشکیل شد تا برنامه‌های تیم ملی کشتی امید پیش‌بینی شده و این تیم در خانه کشتی تهران تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار کند.
با توجه به مصوبات این نشست قرار بر این است که کشتی‌گیران دعوت شده به تیم ملی امید در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 98 و 130 کیلوگرم برای حضور در انتخابی تیم ملی امید راهی مسابقات تورنمنت بین‌المللی جام تورلیخانوف در کشور قزاقستان شوند.
در حالی که تصمیم دیگر کمیته فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، برگزاری رقابت انتخابی بین کشتی‌گیران اوزان 71 و 80 کیلوگرم بین مدعیان این دو وزن بود، در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی نماینده قم است و در وزن 98 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری از قم دعوت شده است.
این در شرایطی است که در وزن 59 کیلوگرم میثم دل‌خانی و کرامت عبدولی، وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد و محمدرضا گرایی، وزن 71 کیلوگرم علی ارسلان و مجید خلیلی، وزن 75 کیلوگرم شایان عفیفی  و حسین فروزنده و در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم و مهدی محمدزاده دعوت شده‌اند.
همچنین در وزن 85 کیلوگرم آرمان علیزاده و مهدی فلاح، در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی و علی‌اکبر حیدری از قم و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده  و امیرمحمد حاجی‌پور دیگر کاندیداهای اعزام به رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی امید قهرمانی جهان هستند.
این در شرایطی است که حدود دو ماه تا زمان برگزاری مسابقات سال 2017 کشتی فرنگی رده سنی امید قهرمانی جهان باقی‌ مانده است و با توجه به پیشنهاد مدیر تیم‌های ملی و پذیرش شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، حمید باوفا در این مدت به عنوان سرمربی تیم ملی امید، مسوولیت فنی تیم ملی را بر عهده گرفت، تا تیم ملی با قدرت در مسابقات جهانی به میزبانی لهستان به میدان برود.
انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchxvnm.23nk-dftt2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما