?>?> قم نیوز - تکمیل کتابخانه مرکزی قم نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم عنوان کرد

تکمیل کتابخانه مرکزی قم نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس , 3 مهر 1396 ساعت 10:15

قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از وضعیت پروژه احداث کتابخانه مرکزی یاد کرد و گفت: این کتابخانه به 40 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تکمیل آن نیازمند اعتبار هشت میلیارد تومانی است.



به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در قم، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان قم در عرصه‌های فرهنگی اظهار کرد: مسؤولان مختلف استان قم با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود به دنبال پیشبرد پروژه‌های مختلف عمرانی هستند که این تلاش و کوشش طی سال‌های اخیر به خوبی قابل مشاهده بوده است.
وی از وضعیت پروژه احداث کتابخانه مرکزی یاد کرد و افزود: این کتابخانه اکنون به 40 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تکمیل آن نیازمند اعتبار 8 میلیارد تومانی است که اکنون تامین بخشی از این اعتبار با استفاده از منابع استانی در حال پیگیری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه مدیران استان باید نگاهی ویژه به پروژه‌های پردیسان داشته باشند، عنوان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و هنری پردیسان با اعتبارات سفر رهبر انقلاب اسلامی آغاز شده و اکنون به پیشرفت فیزیکی 55 درصد رسیده است و در سال جاری چهار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز داریم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری نیز پروژه‌های شهری قم را به شیوه مطلوبی دنبال کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در استان قم به صورت مطلوب استمرار داشته باشد تا بتوانیم این استان را به سمت جایگاه مورد نظر حرکت دهیم.
انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 54064

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54064/تکمیل-کتابخانه-مرکزی-قم-نیازمند-8-میلیارد-تومان-اعتبار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir