دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 54065
منبع : خبرگزاری فارس
فوتسال باشگاه‌های برتر کشور

هیأت‌‌ قم به میهمانی ارژن فارس می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در دوازدهمین هفته رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم لبنیات ارژن فارس صف‌آرایی می‌کند.
هیأت‌‌ قم به میهمانی ارژن فارس می‌رود

به گزارش قم نیوز، امسال 14 تیم در 26 هفته مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند، ‌در حالی که تا کنون 11 هفته بازی‌ها سپری شده و نماینده فوتسال قم هنوز در لیگ امسال موفق به کسب پیروزی نشده است.
با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم‌ هیأت‌‌ قم در هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در دیداری فوق‌العاده حساس در میهمانی تیمی دیگر از نیمه پائین جدول رده‌بندی یعنی لبنیات ارژن فارس به میدان برود.
این در شرایطی است که هم اکنون تیم فوتسال هیأت‌‌ قم با کسب تنها دو امتیاز از 33 امتیاز توزیع شده در 11 مسابقه قبلی خود در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و با توجه به عملکرد ضعیف خود در لیگ نوزدهم، یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.
هیأت‌‌ قم که با تغییر نام یاسین‌پیشرو در لیگ نوزدهم حضور دارد در 9 بازی از 11 مسابقه قبلی خود برابر حریفان لیگ برتری تن به شکست داده و تنها دو تساوی برابر تیم‌های مقاومت قرچک در میهمانی حریف و شهرداری ساوه در سالن شهید حیدریان قم کسب کرده است.
فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم بعد از هدر دادن 31 امتیاز در 11 بازی قبل خود باید در هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم روز 12 مهر ماه در میهمانی قهرمان سال 1394 لیگ دسته اول فوتسال ایران یعنی لبنیات ارژن فارس به میدان برود، دیداری که با توجه به موقعیت نماینده قم در جدول، سه امتیاز فوق‌العاده ارزشمندی دارد.
لبنیات ارژن فارس در حالی برابر هیأت‌‌ قم قرار می‌گیرد که در مقابل دیگر نماینده فوتسال قم یعنی تیم آتلیه‌طهران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در هفته دوم تن به شکست داده و در نیمه پائین جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/ 136
 
https://qomnews.ir/vdcjiyei.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما