دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 54069
منبع : خبرگزاری فارس
در بازدید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان عنوان شد

پیشرفت 50 درصدی پروژه فاضلاب شهرک قدس

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 50 درصدی پروژه فاضلاب شهرک قدس خبر داد.
پیشرفت 50 درصدی پروژه فاضلاب شهرک قدس

به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان در بازدید از عملیات اجرایی پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهرک قدس، پیشرفت پروژه را رضایت‌بخش دانست و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه مشکل دفع فاضلاب این شهرک برطرف شود.
وی با قدردانی از اهتمام شرکت آب و فاضلاب به اجرای سریع این پروژه، بر تخصیص اعتبارات موردنیاز این پروژه از سوی استان تاکید کرد.
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این بازدید با اشاره به مشکلات جمع‌آوری و دفع فاضلاب در بخشی از شهرک قدس اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و عزم استان برای رفع این مشکلات، عملیات اجرایی پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهرک قدس با حضور استاندار آغاز شد.
وی طول این پروژه را 4200 متر و هزینه آن را بالغ‌بر 28 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه حدود ۲۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.
علی جان صادق پور از پیشرفت 50 درصدی این پروژه خبر داد و با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 کیلومتر از خط لوله انتقال فاضلاب اجرا شده است، عبور خط لوله انتقال فاضلاب از تقاطع غیر همسطح آیت‌الله بروجردی، حساسیت‌های موجود برای رعایت شیب و سنگی بودن مسیر را از جمله پیچیدگی‌ها و موانع این پروژه ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه منابع مالی این پروژه از اعتبارات عمرانی استان و بخشی نیز از اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب تأمین می‌شود، از همکاری‌ها و هماهنگی‌های اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، تعاونی مسکن سپاه و دفتر فنی استانداری برای اجرای این پروژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdnz0k.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما