دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 54074
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد:

بازدید امکانات ایمنی مساجد، هیئات و حسینه‌های شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از بازدید امکانات ایمنی مساجد، هیئات و حسینه‌های شهر قم خبر داد.
بازدید امکانات ایمنی مساجد، هیئات و حسینه‌های شهر قم
بازدید امکانات ایمنی مساجد، هیئات و حسینه‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به اقدامات صورت گرفته همزمان با آغاز ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) برای تامین ایمنی شهروندان و عزاداران حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه همزمان با ماه محرم مساجد، تکایا و حسینیه‌های شهر میزبان خیل عظیم عزاداران و شهروندان هستند به همین منظور برنامه‌ریزی لازم برای تامین ایمنی عمومی را داشتیم.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی فضاهای عمومی شهر تصریح کرد: برای برقراری ایمنی در هیات‌های مذهبی و تکایا و حسینیه‌ها بازدیدهای ایمنی توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی قم انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر خبر داد و افزود: در همین راستا در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، ابتدای خیابان انقلاب، بلوار بهار، گلزار شهدا، حسینیه شهدا، کوه خضر نبی و ورزشگاه حیدریان استقرار ناوگان خودرویی سازمان را داریم تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای امدادرسانی سریع صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در هر نقطه شهر که تجمع زائرین در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئات مختلف وجود دارد بازدید لازم صورت گرفته و همچنین استقرار نیروهای سازمان را برای نظارت بر روند ایمنی فضاها داشته باشیم.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxyei.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما